Telefon Curtea Veche

Rezolvă conflictele din viața ta

40,00 lei
  • Disponibilitate: În stoc
  • Număr pagini: 216
Acasă, la serviciu sau în societate, chiar și printre prieteni, conflictele sunt inevitabile. Asta nu înseamnă că oamenii cu care nu te înțelegi sunt neapărat răi. De multe ori, situațiile încordate sunt create de incapacitatea noastră de a vedea imaginea de ansamblu sau cea de a ne pune în pielea celuilalt. Cu toții suntem supuși greșelilor: uneori îi supărăm pe ceilalți fără intenție. Iar conflictele, oricare ar fi cauzele lor, ne împiedică să lucrăm eficient și să ne bucurăm de colaborarea cu colegii și, nu în ultimul rând, de viața personală.

Dale Carnegie (1888–1955), pe numele lui real Dale Carnagey, s‑a născut într‑o familie săracă de fermieri americani. După absolvirea facultăţii, a vândut cursuri prin corespondenţă în Nebraska şi a obţinut câteva roluri ca actor la New York, fără să aibă mare succes. În 1912, este angajat de Young Men’s Christian Association să predea cursuri pentru adulţi şi descoperă, fără să‑şi fi propus asta, o metodă de a diminua teama celor care vorbesc în faţa unui public numeros. Astfel începe faimoasa carieră a lui Dale Carnegie, care a ajuns să fie considerat cel mai mare autor de literatură motivaţională al secolului al XX‑lea.

În anii 50, au început să prindă contur proiectele din cadrul programului Dale Carnegie Training, așa cum există astăzi. Acesta se bazează pe principiile promovate de fondatorul său, Dale Carnegie. Recunoscut de către The Wall Street Journal ca una dintre cele 25 de francize de top din lume, programul Dale Carnegie Training a elaborat cursuri disponibile în 30 de limbi, în Statele Unite ale Americii și în alte 85 de țări.

În prezent, partenerii din cadrul programului Dale Carnegie Training colaborează cu sute de corporații medii și mari, precum și cu diferite organizații pentru a ajuta firmele să aibă succes, derulând cercetări referitoare la creşterea randamentului angajaților, cu accent pe conducere, vânzări, funcționarea echipelor, servicii pentru clienţi, promovarea afacerii, îmbunătățirea procesului muncii și alte aptitudini de management.

Pentru mai multe informații, puteţi vizita site‑ul www.dalecarnegie.com.

 

Oamenii nu pot avea succes decât dacă se distrează făcând ce le place.

Trăim într-o lume a extremelor, a vitezei și a informațiilor fulgerătoare, deci nu ar trebui să ne mirăm dacă ne pierdem mai ușor răbdarea. Totuși, ce se întâmplă atunci când apar conflictele și suntem puși în situația de a lucra sau chiar de a locui cu persoane care ne contrazic tot timpul? Cum rezolvăm disputele din viața personală și cea profesională fără să simțim că am făcut un compromis?

Din noua carte inspirată de învățăturile lui Dale Carnegie aflăm că, atunci când relațiile cu ceilalți devin încordate, ține doar de noi să vedem partea pozitivă a conflictelor. Unul dintre lucrurile pe care le putem controla este reacția noastră în fața neînțelegerilor. Trebuie să aflăm sursa lor, să le exprimăm clar și fără să căutăm vinovați, să ascultăm părerile oponenților și să negociem o soluție reciproc avantajoasă.

 

Majorității oamenilor pe care-i vei întâlni de-a lungul vieții tale le lipsește afecțiunea celorlalți. Dacă le-o poți oferi, te vor aprecia pe loc.

— Dale Carnegie

 

Ca multe alte cărți motivaționale de succes, și aceasta cuprinde sfaturi care par să nu fie nimic mai mult decât bunul-simț pus în aplicare. Totuși, oamenii au tendința să uite tocmai principiile fundamentale ale decenței.

— The New York Times

 

Carnegie credea că acțiunile noastre sunt ghidate de gânduri, așa că ne putem antrena să fim fericiți, deștepți și productivi. Dacă șefii și-ar trata angajații ca și cum ar fi competenți, aceștia chiar ar deveni competenți; iar dacă angajații s-ar uita la șefi cu înțelepciune și compasiune, aceștia nu ar mai fi văzuți ca niște tirani.

— The New Yorker

 

Acasă, la serviciu sau în societate, chiar și printre prieteni, conflictele sunt inevitabile. Asta nu înseamnă că oamenii cu care nu te înțelegi sunt neapărat răi. De multe ori, situațiile încordate sunt create de incapacitatea noastră de a vedea imaginea de ansamblu sau cea de a ne pune în pielea celuilalt. Cu toții suntem supuși greșelilor: uneori îi supărăm pe ceilalți fără intenție. Iar conflictele, oricare ar fi cauzele lor, ne împiedică să lucrăm eficient și să ne bucurăm de colaborarea cu colegii și, nu în ultimul rând, de viața personală. Ești la câteva pagini distanță de a descoperi secrete care îți vor transforma modul de a percepe relațiile interumane, în orice mediu te‑ai afla. Fie că ești șef ori subaltern, cap de familie sau un student care își dorește să învețe mai multe și să se afirme, cartea de față îți va fi un ghid de neprețuit. Fiindcă întotdeauna ai nevoie de ceilalți, iar ei, de tine. 

General
Anul apariției 2020
Autor Dale Carnegie & Associates
Număr pagini 216
Format 20.5 x 14.5 cm
Cod produs: 978-606-44-0590-6

Scrie o recenzie

Intră in cont sau înregistrează un cont nou pentru a putea scrie o recenzie.