Relaţii publice internaţionale - Negocierea culturii, a identităţii şi a puterii

Colecție: Relaţii publice internaţionale

Titlu original: International Public Relations - Negotiating Culture, Identity, and Power

Traducător: Radu Iason Martina

Copertă: Griffon and Swans Productions (www.griffon.ro)

Anul apariției: 2008

Număr pagini: 360

Format: 15,5×22 cm

ISBN: 978-973-669-633-6

Relaţii publice internaţionale - Negocierea culturii, a identităţii şi a puterii

Autor: Patricia A. Curtin, T. Kenn Gaither

În stoc
30,83 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Relaţii publice internaţionale. Negocierea culturii, a identităţii şi a puterii oferă prima abordare critic-culturală a relaţiilor publice internaţionale în diferite medii de reglementare  politice şi culturale.  Analiza campaniilor Coca-Cola în India şi Turcia, a lansării New Coke şi a strategiei KFC în China este completată cu descrierea campaniilor de promovare a imaginii unor ţări precum Coreea de Sud şi Elveţia şi cu aceea a campaniei de eradicare a variolei desfăşurate de Organizaţia Mondială a Sănătăţii.


     


    Studiile de caz prezentate, precum şi strategiile de comunicare implementate în mediul internaţional se vor dovedi utile atât studenţilor şi profesorilor de la facultăţile de comunicare şi jurnalism, cât şi celor de la ştiinţe politice, relaţii internaţionale sau relaţii economice internaţionale. În acelaşi timp, de cât mai multe exemple de bune practici au nevoie şi cei care activează într-o instituţie publică, într-o corporaţie, în presă sau în diplomaţie.



     


    Sunt profund convinsă de faptul că, în această lume a globalizării, intelectualul mileniului al treilea trebuie să fie şi un bun comunicator — educat, nu doar talentat. Este extrem de important ca adepţii şi suporterii comunicării profesioniste să aibă la îndemână asemenea cărţi de valoare şi să îşi unească forţele pentru a valorifica talentul de comunicator şi creativitatea românului, un capital pe care trebuie să îl facem mai bine cunoscut lumii.


     


    Ambasador Simona-Mirela Miculescu


    coordonatorul colecţiei de Relaţii Publice Internaţionale