CARIERE

De ani de zile, ne mândrim cu proiecte de succes, care se dezvoltă constant și cărora li se vor adăuga altele în curând. Așa că ne mărim echipa. Căutăm oameni cărora le plac cărțile noastre, au cunoștințe de specialitate, responsabilitate și entuziasm. În acest moment, avem disponibile următoarele posturi:

 

DEPARTAMENTUL ECONOMIC

 

1) CONTABIL (CONTABILITATE PRIMARĂ)

 

Responsabilități:

  • Introduce în programul de contabilitate documentele primare;
  • Ține evidența contractelor de drepturi de autor încheiate de editură și a obligațiilor de plată ce decurg din acestea;
  • Urmărește efectuarea plăților către colaboratori și actualizează în permanență evidențele interne;
  • Arhivează sistematic și cronologic documentele contabile;
  • Oferă suport celorlalte departamente ale editurii în ceea ce privește rapoartele legate de datele financiar-contabile;
  • Întocmește și urmăreste diverse rapoarte și analize simple.

Cerințe:

  • Studii medii sau superioare în domeniul economic;
  • Bune cunoștinte de operare PC - în special MS Excel și Word;
  • Persoană organizată, comunicativă, atentă la detalii, capabilă să se concentreze la mai multe acțiuni concomitent;
  • Experiența într-o poziție similară reprezintă un avantaj.

Așteptăm CV-uri până la data de 10.04.2017 la adresa recrutari@curteaveche.ro într-un e-mail având subiectul „Aplicație post contabil  – [Prenume] [Nume]”.    

       

 

 DEPARTAMENTUL MARKETING ȘI COMUNICARE

 1) PR EXECUTIVE

 Responsabilități:

  • Elaborarea și implementarea de strategii şi tactici de PR şi comunicare;
  • Organizarea de evenimente;
  • Redactarea de materiale specifice de PR: articole, comunicate de presă, prezentări, web content, etc.;
  • Stabilirea de parteneriate media şi gestionarea relaţiilor cu presa;
  • Participarea activă la dezvoltarea imaginii companiei pe toate canalele media;
  • Căutarea de sponsorizări;
  • Reprezentarea companiei prin discursuri şi interviuri;
  • Administrarea blogului şi a conturilor de social media.

Cerinţe:

  • Absolvent de studii de specialitate (relaţii publice, jurnalism, marketing);
  • Experienţă de minim 2 ani în domeniu;
  • Cunoştinţe de operare PC (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, etc.);
  • Stăpânirea excelentă a limbii române;
  • Cunoştinţe de limba engleză la nivel mediu spre avansat;
  • Experienţă în comunicarea online şi cunoaşterea acestui mediu;
  • Abilităţi de comunicare, redactare şi susţinere de prezentări foarte bine dezvoltate;
  • Capacitate foarte bună de analiză, atitudine pozitivă şi deschisă spre rezolvarea problemelor; rezistență la un ritm de lucru dinamic;
  • Abilităţi de negociere și organizare;
  • Iniţiativă şi creativitate;
  • Simț estetic și cunoștințe minime de grafică;
  • Cunoaşterea mediului cultural ar fi un avantaj.

Îți promitem un mediu de lucru plăcut și un spațiu în care să crești și să îți pui în valoare creativitatea pentru a-ți lăsa amprenta pe proiecte care să contribuie la dezvoltarea obiceiului lecturii.

Aşteptăm până la data de 10 aprilie 2017 un CV însoţit de o scrisoare de intenţie pe adresa recrutari@curteaveche.ro, într-un e-mail având subiectul „Aplicație post PR Executive – [Prenume] [Nume]”.


2) INTERN PR ȘI MARKETING

Dacă ești student în an terminal sau un tânăr absolvent de Comunicare/Marketing și îți dorești să înveți mai multe despre promovarea în domeniul cultural, îți propunem să ne fii coleg de birou timp de trei luni, în cadrul programului de internship al editurii. Pentru a profita la maxim de această experiență, este bine să ai deja cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office), să știi ce înseamnă social media, să îți placă să scrii și să stăpânești foarte bine limbile română și engleză. Internshipul este recompensat cu cele mai frumoase cărţi ale editurii. Așteptăm CV-ul tău pe adresa pr@curteaveche.ro.