Cum să scăpaţi de obiceiurile proaste

Colecție: The Complete Idiot's Guide

Titlu original: Breaking Bad Habits

Traducător: Andreea Ciusă

Anul apariției: 2006

Număr pagini: 328

Format: 16,5 x 23,5 cm

ISBN: 973-669-253-1

Cum să scăpaţi de obiceiurile proaste

Autor: Suzanne LeVert, Dr. Gary McClain

The Complete Idiot's Guide
În stoc
26,97 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Fireşte, nu sunteţi un ignorant. Ştiţi că e dificilă renunţarea la un prost obicei, pentru că aţi încercat. Fie că e vorba de fumat, de rosul unghiilor sau de amânare, aţi tot încercat şi… aţi eşuat! Deja vă gândiţi că vechile obiceiuri nu mor greu, ci trăiesc veşnic!


    Nu renunţaţi! Într-adevăr, e greu să scapi de obiceiurile proaste, dar e posibil, iar această carte vă oferă metode pentru a reuşi. Iată ce veţi găsi în acest ghid:



    • Sfaturi utile, pentru a face diferenţa între obiceiurile proaste şi cele bune.

    • Explicaţii accesibile, privind modul de funcţionare a obiceiurilor.

    • Idei inedite, pentru identificarea şi stăpânirea poftelor care vă asaltează.

    • Date concrete, referitoare la felul în care vă afectează sănătatea anumite obiceiuri.

    • Informaţii actualizate, legate de rolul şedinţelor de terapie în controlarea comportamentului.






    SUZANNE LeVERT este considerată o scriitoare veterană în domeniul sănătăţii, având peste un deceniu de experienţă în subiectele medicale şi psihosociale; mai mult, e autoare şi coautoare a câtorva cărţi devenite bestseller.


    Dr. GARY McCLAIN este psiholog, dar e şi moderator al unor grupuri-ţintă pentru firme incluse în top Fortune 500; în plus, lucrează cu persoane care au diverse dependenţe şi susţine seminarii referitoare la dezvoltarea personală şi la stabilirea valorilor; e autor şi coautor al mai multor cărţi.





    Veţi învăţa cum să…

    • Ţineţi un jurnal pentru combaterea obiceiurilor proaste.

    • Evaluaţi riscurile şi beneficiile pe care le implică obiceiul respectiv.

    • Obţineţi sprijinul familiei şi al prietenilor.

    • Folosiţi un sistem de recompense, care să vă stimuleze încontinuu.

    • Decideţi cât înseamnă \'prea mult\'.

    • Contracaraţi nervozitatea provocată de cofeină.

    • Ţineţi alimentaţia sub control.

    • Nu mai amânaţi.

    • Colaboraţi cu un grup de sprijin sau găsiţi psihoterapeutul care vi se potriveşte.

    • Creşteţi copii fără proaste obiceiuri.