Ghidul carierei pentru absolvenţii universitari - Cum să demaraţi cu succes către un viitor strălucitor

Colecție: In afara colecțiilor

Titlu original: The Graduate Career Handbook: Making the Right Start for a Bright Future

Traducător: Cristina Dragomir

Copertă: Griffon and Swans (www.griffon.ro)

Anul apariției: 2010

Număr pagini: 312

Format: 17 x 23,5 cm

ISBN: 978-973-669-951-1

Ghidul carierei pentru absolvenţii universitari - Cum să demaraţi cu succes către un viitor strălucitor

Autor: Dr. Shirley Jenner

În stoc
36,61 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Într-un univers al slujbelor tot mai diverse, această carte vă îndrumă paşii de-a lungul întregului proces de recrutare.

    • Conturaţi-vă cariera.

    • Identificaţi slujba potrivită.

    • Concepeţi un CV remarcabil şi o scrisoare de intenţie memorabilă.

    • Pregătiţi-vă pentru interviuri, teste, chestionare şi exerciţii tipice pentru centrele de evaluare.

    • Negociaţi cele mai avantajoase clauze contractuale.

    • Începeţi noua slujbă cu dreptul!

    Conţinutul cărţii a fost actualizat în raport cu datele statistice şi legislaţia română în vigoare şi include o anexă cu resurse online pentru România.


     


    „Ghidul carierei pentru absolvenţii universitari oferă o perspectivă realistă asupra mediului de lucru actual şi îndrumări pas cu pas pentru a parcurge cu succes etapele procesului de recrutare.“

    Martin Birchall,

    Managing Director, High Fliers Research Ltd.


    „Este absolut necesară pentru studenţi şi absol-venţi [...] oferind sfaturi practice pentru CV-uri, formulare de candidatură, interviuri, aşteptări sala-riale şi provocări întâlnite la noile slujbe.“

    Cary L. Cooper,

    profesor de psihologie şi sănătate organizaţională BUPA, UMIST


    „Acest volum demistifică procesul de recrutare şi selecţie din ziua de azi şi îi ajută pe candidaţi să se pregătească eficient în acest sens.“

    Vicki Garson,

    HR Director, AstraZeneca


    „Într-o epocă în care candidaţii se confruntă cu o gamă de joburi tot mai diversă, acest ghid […] com-bină cele mai bune componente ale unui manual cu utilitatea unui caiet de exerciţii practice.“

    Alistair Grant,

    Vicepreşedinte – Resurse Umane, Avecia Ltd.


    „Cred că atuurile cărţii constau în structura clară, activităţile practice care îţi induc o atitudine reflexivă, diversitatea subiectelor abordate şi existenţa informaţiilor concrete.“

    Profesor Lee Harvey,

    Director al Centrului de Cercetare a Calităţii, University of Central England


    „Unul dintre cele mai importante aspecte ale cărţii este acela că subliniază necesitatea ca absolvenţii să-şi adapteze dorinţele, cerinţele, cunoştinţele, deprinderile, educaţia şi personalitatea la multitudinea de joburi de pe piaţă.“

    Gareth Jarman,

    HR Scheduling, Andersen Consulting


    „Prin exerciţii şi activităţi de realizat, cititorii sunt încurajaţi să preia controlul asupra propriilor cariere, în vreme ce studiile de caz incluse în text fac informaţiile teoretice mai relevante.“

    Martin E. Thorne,

    Preşedinte AGCAS şi Director al Serviciului de Consiliere Profesională, University of Nottingham


    „Această carte va fi foarte utilă pentru studenţi şi tineri absolvenţi care îşi caută prima slujbă cu adevărat importantă pentru carieră. E competentă şi profundă, reuşind să rămână accesibilă şi interesantă.“

    Stephen Taylor,

    Lector în Managementul Resurselor Umane, Manchester Metropolitan University



    Dr. Shirley Jenner a absolvit în 1983 Geografia la University of Durham, după care a urmat un curs de instruire profesională pentru a deveni urbanist autorizat. A obţinut apoi un post de stagiar şi a lucrat timp de câţiva ani atât în administraţia locală, cât şi în domeniul privat, în calitate de consultant.

    Ulterior, a început să se specializeze în managementul şi instruirea resurselor umane şi a reuşit să-şi transfere multe dintre deprinderile profesionale într-o nouă carieră — aceea de instruc­tor şi expert în dezvoltare personală. A lucrat cu companii mari şi mici din sectorul privat, dar şi cu servicii de asistenţă socială, cu instituţii de învăţământ şi cu organizaţii nonprofit. Acest nou rol al său implica nu numai consiliere profesională şi sesiuni de management al stresului, ci şi susţinerea unor cursuri pentru dezvoltarea abilităţilor de comunicare interpersonală.

    Shirley Jenner deţine o diplomă de master în Managementul Personalului şi, în 1998, a câştigat un premiu din partea Institutului de Personal şi Dezvoltare (IPD) din Marea Britanie, pentru contribuţia sa în plan academic. De atunci, lucrează ca liber-profesionist, în calitate de consultant şi cercetător. În prezent, este lector principal în managementul resurselor umane la Manchester Metropolitan University. Este coautoare a lucrării Recruiting, Retaining and Developing Graduate Talent (Financial Times Prentice Hall, 2000).