Atingerea regelui Midas

Colecție: Seria Kiyosaki

Titlu original: Midas Touch. Why Some Entrepreneurs Get Rich and Why Most Don't

Traducător: Marius Chitoşcă

Copertă: Griffon and Swans (www.griffon.ro)

Anul apariției: 2012

Număr pagini: 272

Format: 15 × 22,7 cm

ISBN: 978-606-588-322-2

Atingerea regelui Midas

De ce unii antreprenori se îmbogăţesc, iar cei mai mulţi nu

Autor: Donald J. Trump, Robert T. Kiyosaki

În stoc
27,94 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • ÎNTREBARE: CARE ESTE CEL MAI IMPORTANT LUCRU PE CARE TREBUIE SĂ-L FACĂ UN ANTREPRENOR?


    RĂSPUNS: SĂ CREEZE LOCURI DE MUNCĂ BUNE ŞI STABILE.

    Într-o perioadă în care rata șomajului este în creștere și este nevoie de noi locuri de muncă pentru ca economia să-și revină, cine nu dorește să găsească soluţii care să readucă rapid lucrurile la normal? Mulţi așteaptă un răspuns din partea guvernanţilor, până când se conving că aceștia nu pot crea efectiv locuri de muncă. Adevărul este că o singură categorie de oameni sunt capabili să readucă prosperitatea: antreprenorii și, mai precis, antreprenorii înzestraţi cu Atingerea regelui Midas.

    Te gândești să începi o afacere? Ai deja una și ai vrea să te extinzi? Atunci ai o datorie faţă de tine, de familia ta și de ceilalţi, ca înainte să investești timp și bani într-o afacere, să descoperi și să înveţi să stăpânești cele cinci puncte ale Atingerii regelui Midas:




    1. Tărie de caracter

    2. Concentrare

    3. Brand

    4. Relaţii

    5. Lucruri mărunte care contează




    Există nenumărate cărţi care vorbesc despre succesul în afaceri. Cea de față este dedicată antreprenorilor și te învaţă despre lucruri pe care alte lucrări le omit, cuprinzând sfaturi de la doi dintre cei mai influenţi antreprenori din lume.


    Donald J. Trump, preşedinte al The Trump Organization, reprezintă întruparea poveştii de succes americane, stabilind în permanenţă standarde de excelenţă în timp ce îşi extinde ­afacerile în domeniile proprietăţilor imobiliare, sporturilor şi industriei de divertisment. Este un dezvoltator important de proprietăţi imobiliare de calitate în întreaga lume, făcând din brandul Trump un adevărat etalon.

    Angajamentul lui faţă de excelenţă se extinde, dincolo de portofoliul său imobiliar, în industria de divertisment. De la rolul de vedetă şi coproducător al emisiunilor de succes The Apprentice şi The Celebrity Apprentice, difuzate pe postul de televiziune NBC, şi până la terenurile sale de golf şi zgârie-norii care i-au adus premii, talentul său în afaceri este de neegalat.

    Un autor desăvârşit, domnul Trump a scris peste zece bestselleruri, iar primul său volum,

    The Art of the Deal, este considerat o carte clasică în domeniul afacerilor. A primit o stea pe Hollywood Walk of Fame în 2007. Donald Trump întrupează arhetipul omului de afaceri — un negociator fără pereche şi un filantrop pasionat.

    Celebrul autor al volumului Tată bogat, tată sărac — cea mai bună carte de finanţe personale din toate timpurile —, Robert T. Kiyosaki, a contestat şi a schimbat felul în care zeci de milioane de oameni din întreaga lume se gândesc la bani. Este un antreprenor, formator şi investitor care crede că lumea are nevoie de mai mulţi antreprenori. Având o viziune asupra banilor şi investiţiilor care contrazice frecvent înţelepciunea convenţională, Robert şi-a câştigat reputaţia pentru stilul direct, ireverenţa şi curajul său.

    Prima carte scrisă de Donald Trump împreună cu Robert Kiyosaki, De ce vrem să fii bogat (Curtea Veche Publishing, 2008), s-a clasat din start pe locul 1 în topul The New York Times Bestsellers List şi s-a vândut în 500 000 exemplare doar în Statele Unite.