Bine ai venit!
|
| |
Digitale pe Legale
-5%

Digitale pe Legale

71,25 lei 75,00 lei
După impactul pe care Avocatoo.ro l-a avut în rândul publicului explicând limbajul legal și teme conexe de larg interes, Ana-Maria Udriște și Marian Hurducaș le propun un ghid juridic util celor care activează în industria de marketing și comunicare și nu numai. Dacă vrei să stăpânești modul în care funcționează promovarea afacerii tale în social media și instrumentele legale care o guvernează, Digitale pe Legale este ceea ce ai nevoie.
Nr. pagini: 416 Format: 15 × 23 cm Categorii: Noutăți, Cărți, Autori români, Marketing & Comunicare, Advertising Descriptoare: , Editura: Curtea Veche Publishing

Ana-Maria Udriște

ANA‑MARIA UDRIȘTE (n. 1990, București) este avocată, antreprenoare și consultantă în domeniul digital. A urmat cursurile Facultății de Drept din cadrul Universității din București (2013), deține un master la aceeași instituție și a absolvit programul Digital Disruption and Platforms de la Oxford (2021). Este fondatoarea conceptului Avocatoo.ro, clasat în topul primelor trei site‑uri cu profil juridic din România. Pasiunea pentru social media a devenit un instrument util în activitatea sa, reușind să traducă „legaleza“ pe înțelesul tuturor prin intermediul rețelelor de socializare.

Dorința de a democratiza domeniul juridic a propulsat‑o în lista Forbes România 30 sub 30 (2017), Ana‑Maria fiind inclusă și pe lista celor 100 de persoane nominalizate de Financial Times în topul New Europe 100: eastern Europe’s emerging technology stars (2017).

Activitatea din mediul online și offline i‑a adus recent premii ale industriei de marketing și comunicare: locul I pentru Newsletter pe Legale (2021), locul II pentru Podcast pe Legale (2021) și locul III pentru Best Company Blog (2020). De asemenea, Ana‑Maria a participat la scrierea primului Cod de Bune Practici în influencer marketing din România, alături de Smart Social și 2Performant, o inițiativă IAB România.

Marian Hurducaș

MARIAN HURDUCAȘ (n. 1986, Hațeg) este licențiat în jurnalism și deține un master în Producție Media la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării din cadrul Universității Babeș‑Bolyai, Cluj‑Napoca. A fost jurnalist de radio, familiarizat și cu presa scrisă și televiziunea. A realizat timp de doi ani HURDUcast, unul dintre podcasturile de referință din România, în special pentru cei din industriile creative și antreprenoriat, și este totodată omul din spatele strategiei de marketing și comunicare pentru Murdar, primul podcast de ficțiune românesc.

În decembrie 2020 a acceptat propunerea de a ocupa funcția de consilier pe probleme de comunicare al ministrului Cercetării, Inovării și Digitalizării. În prezent este antreprenor, strateg de marketing și comunicare, trainer și content designer. Alături de Dragoș Stanca, realizează emisiunea Upgrade 100 live la Radio Guerrilla despre cultura digital & tech.

Portofoliul său cuprinde colaborări cu branduri naționale și internaționale, Marian punându‑și amprenta inclusiv asupra evoluției din ultimii ani a Anei‑Maria Udriște și Avocatoo.ro în termeni de branding, poziționare, content design și direcție editorială. Curiozitatea, nevoia de a‑și demonstra constant că evoluează și chiar teama de eșec ca factor motivațional puternic l‑au determinat să experimenteze orice are legătură cu domeniul de interes și să înțeleagă mediul de comunicare cu toate nuanțele sale prezente și viitoare.

Dacă ești profesionist în industria creativă de marketing și comunicare sau pur și simplu antreprenor la început de drum, vei găsi în această carte tot ce trebuie să știi ca să faci din numele tău un brand și să devii un profesionist desăvârșit.

autorii

Digitale pe Legale este cartea potrivită la momentul potrivit, care explică și pune bazele legale într-o industrie care la acest moment nu prea știe în ce direcție să se îndrepte. Nu dispera, pentru că sigur îți va fi de folos.

autorii

Pentru că mediul digital se schimbă radical de la o zi la alta, determinând inevitabil modificări ale cadrului legal, Digitale pe Legale îți oferă o privire de ansamblu asupra unor studii de caz reper. În același timp, semnalează câteva aspecte pe care este bine să le reții atunci când contractezi sau faci producție de conținut multimedia, când construiești o strategie de marketing și comunicare sau distribuție pe social media outlets. În egală măsură, sunt vizate campaniile de influencer marketing sau user-generated content. Dacă trebuie să semnezi contracte de reprezentare sau de colaborare cu o entitate juridică ori să realizezi monetizare de traininguri și cursuri, cartea îți va oferi toate informațiile de care ai nevoie.

Anul apariției: 2022

Format: 15 × 23 cm

Număr pagini: 416

Autor: Ana-Maria Udriște, Marian Hurducaș

Format ediție: Paperback

ISBN : 978-606-44-1337-6