Bine ai venit!
|
| |
Autor

David L. Rogers

David L. Rogers

David L. Rogers este profesor la Columbia Business School și expert de renume internațional în brand și strategie digitală, cunoscut pentru modelul inovator al rețelelor de clienți pe care l-a elaborat. Cercetările sale vizează transformarea digitală, în special big data, „internetul lucrurilor“, shoppingul prin smartphone în magazine, randamentul investiției în marketing digital și partajarea datelor. A mai publicat trei cărți de referință în domeniu, printre care și The Network Is Your Customer: Five Strategies to Thrive in a Digital Age

În calitate de director de programe la Columbia Business School, Rogers susține prelegeri și workshopuri în fața directorilor executivi de talie mondială din peste 64 de țări. Este fondatorul și una dintre gazdele conferinței BRITE, care reunește directori executivi și de marketing, antreprenori și reprezentanți ai firmelor de top din tehnologie și media cu scopul de a aborda provocările construirii de branduri puternice în era digitală. 

Rogers a oferit consultanță unor companii multinaționale prestigioase și are apariții atât în presa scrisă, cât și televizată. În 2009 a primit Premiul pentru Brand Leadership la World Brand Congress. Este membru al Marketing Hall of Fame și președinte al New York American Marketing Association. Mai multe date despre David L. Rogers sunt disponibile pe davidrogers.biz.