Telefon Curtea Veche
Reducere!

Toți marketerii sunt mincinoși

14,85 lei

27,00 lei

  • Disponibilitate: Stoc epuizat
  • Număr pagini: 166
Lucrare inclusă în Top 100 al celor mai vândute cărți pe Amazon, această carte este cea mai importantă și mai contro­versată carte a lui Godin despre arta marketingului. 

Ce altceva este publicitatea, dacă nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povești frumoase?  Într-o lume în care majoritatea oamenilor au un număr infinit de opțiuni, dar prea puțin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevărat înseamnă să spui o poveste diferită.


Toți marketerii spun povești.  Iar când o fac așa cum trebuie, îi credem. Și dacă e să-l ascultăm pe Seth Godin, adevărații marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste – una în care vrem să credem, indiferent dacă are sau nu legătură cu realitatea.


Marketerii dau greș atunci când joacă murdar și sunt egoiști, după cum o dovedesc telemarketerii, companiile producătoare de țigarete și politicienii corupți. Ai grijă: dacă povestea ta nu este autentică, vei depăși limita dintre iluzie și fraudă! Vrei să te asiguri că nu ajungi la stâlpul infamiei în lumea afacerilor? Folosește cele trei întrebări de control oferite de Seth Godin: Care-i povestea ta? Cei care au nevoie de această poveste vor crede în ea? Este povestea ta adevărată? 


„Ia-i pe Leo Burnett, David Ogilvy, Bill Bernbach și Mark Twain. Combină-le  creierele și rade-le tot părul de pe cap. Pe cine obții? Pe Seth Godin.“ Jay Levinson


„În fiecare an, mii de autori publică lucrări de afaceri, însă numai câțiva devin vedete și intră în elita mondială. Încă și mai puțini dintre aceștia se pot lăuda că, după chipul și asemănarea lor, a fost creată o păpușă – unul singur, mai exact. Godin ne oferă o combinație inimitabilă de gândire contrafactuală și simț al umorului.“ BusinessWeek


„Godin e cel mai bun exemplu pentru validitatea teoriilor sale: semizeu al internetului, autor de bestselleruri, orator solicitat, întreprinzător de succes, expert în marketing și blogger de top. Este prețuit în special pentru felul în care analizează fenomenul internaut, iar eseurile și opiniile sale sunt citate pe scară largă, atât online, cât și offline.“ Forbes

General
Anul apariției 2015
Număr pagini 166
Format 13.5 x 20.5 cm
Cod produs: 978-606-588-751-0 autograf

Scrie o recenzie

Intră in cont sau înregistrează un cont nou pentru a putea scrie o recenzie.