Comunicarea cu oamenii dificili. Ediţia a III-a

Colecție: Cărţi Cheie

Titlu original: Dealing with difficult people. How to deal with nasty customers, demanding bosses, and annoying co-workers

Traducător: Andreea Rosemarie Lutic

Copertă: Griffon and Swans

Anul apariției: 2012

Număr pagini: 304

Format: 13 x 20 cm

ISBN: 978-606-588-293-5

Comunicarea cu oamenii dificili. Ediţia a III-a

Autor: Roberta Cava

Cărţi Cheie
Stoc epuizat
26,97 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Cum să ne purtăm cu clienţii răuvoitori, şefii autoritari şi colegii nesuferiţi


    Comunicarea cu oamenii dificili prezintă tehnici validate prin care să cooperăm mai bine cu colegii de muncă, în condiţii de stres şi nervozitate reduse şi încredere şi entuziasm crescute.

    Sunt nervoşi, mânioşi, nerăbdători, impertinenţi, insensibili sau prea sensibili, sunt oameni cu care ne e greu să comunicăm. Comportamentul lor este supărător, comunicarea cu ei ne oboseşte. Ne sunt şefi sau subordonaţi, dar şi prieteni sau rude. Nu-i putem ocoli şi n-avem şanse să-i schimbăm. Care-i soluţia?

    Roberta Cava ne propune să privim interacţiunea ca pe o stradă cu două sensuri. Să comunici eficient înseamnă să ai grijă ce vorbeşti. De obicei, suntem tentaţi să reacţionăm la fel, fie că avem de-a face cu oameni nervoşi, mânioşi sau impertinenţi, fără să ne dăm seama că, procedând aşa, ajungem să fim controlaţi de situaţia creată, şi nu s-o controlăm noi pe ea.


    În comunicare avem o regulă de bază: nu există oameni dificili, există numai oameni cu care trebuie să învăţăm cum să ne purtăm. Autoarea acestei cărţi ne ajută să identificăm tipurile de persoane dificile, ne propune modalităţi de soluţionare a conflictelor şi ne arată cum să ne adaptăm stării de spirit a persoanelor din jur. Iar în final vom şti să ne rezolvăm conflictele cu aşa-zişii „oameni-problemă“.

    Tehnicile prezentate de autoare, parafrazarea, feedbackul, ascultarea, vorbirea, comunicarea nonverbală, ne vor ajuta să ne îmbunătăţim aptitudinile de interacţiune cu ceilalţi, iar identificarea diverselor tipuri de comportamente dificile ne va ajuta să folosim aceste tehnici în mod oportun, astfel încât să fim feriţi de neplăceri şi să ne bucurăm de linişte în fiecare zi în relaţiile noastre.


     


    „Roberta expune pe îndelete diferite metode prin care să facem faţă situaţiilor problematice.“

    Geraldine Tan

    Senior manager la Infocomm Development Authority, Singapore


    „Nu mi-a plăcut niciodată să discut afaceri la telefon cu clienţii dificili. Însă Roberta mi-a dat încredere să aplic sfaturile ei când trec prin asemenea situaţii.“

    Nazlin Bte Mohd Hilal

    SingTel Communications


    „O carte bună pentru oricine! Nu doar pentru afacerişti, ci, efectiv, pentru oricine care lucrează cu oameni.“

    T. Christopher Linsen

    Michigan, SUA


     


    Roberta Cava lucrează în domeniul resurselor umane încă din 1974. Deţine companii de training în SUA, Canada şi Australia şi ţine seminare cu tematici diferite peste tot în lume. Cel mai popular dintre acestea are la bază chiar cartea Comunicarea cu oamenii dificili şi a însumat peste 70 000 de participanţi. Iar cartea a fost tradusă în 16 limbi şi este un bestseller internaţional încă din 1990. Roberta Cava a semnat, ca autoare, 20 de titluri.