Bine ai venit!
|
| |
Învață să înveți
-25%

Învață să înveți

Cum să ai rezultate la școală în mod eficient
39,75 lei 53,00 lei
Ți s-a întâmplat să citești un paragraf de mai multe ori și să nu reții nimic din el? Autorii te învață, printre altele, cum poți să obții o gândire creativă, de ce uneori e bine să lași mintea să hoinărească, faptul că anumite jocuri video te ajută să te concentrezi mai bine și că memorezi mai ușor cu ajutorul imaginilor nostime. De asemenea cum să nu mai amâni pe mâine ce trebuie să faci azi!

Barbara Oakley

Barbara Oakley s-a născut în 1955 în Lodi, California. După ce a terminat liceul, s-a înrolat în armată și a fost trimisă la studii la Universitatea din Washington, unde a obținut o diplomă în studiul limbilor slave și în literatură. Apoi a fost trimisă ca ofițer în Germania, unde a stat patru ani. 

După îndeplinirea îndatoririlor militare, s-a întors în SUA și s‑a hotărât să‑și schimbe viața. A vrut să testeze modul în care creierul ei, obișnuit cu studiul limbilor străine, ar putea să învețe și altceva, așa că a decis să studieze ingineria. În 1986, Barbara Oakley a obținut o diplomă în inginerie electrică tot la Universitatea din Washington, iar în 1998 a devenit profesor de inginerie la Universitatea din Oakland, după ce și-a luat doctoratul cu o teză despre sistemele electrice. Ulterior s-a implicat în numeroase arii de cercetare adiacente ingineriei și nu numai. De asemenea, a conceput, împreună cu cercetătorul în neurologie Terry Sejnowski, un curs online intitulat „Învață cum să înveți“, care poate fi accesat pe site-ul Coursera. 

Alistair McConville

Alistair McConville este director de învățare și inovare la Bedales School din Hampshire, Anglia. A studiat teologia la Cambridge University și a predat cursuri de filozofie, studii religioase și clasicism în mai multe școli independente din Marea Britanie. Este un membru activ al mișcării Research Schools International, care militează pentru integrarea studiilor educaționale în practica pedagogică.

Terrence J. Sejnowski

Terrence Sejnowski, doctor în fizică, este profesor şi şeful Departamentului de Neurobiologie Computaţională din cadrul Salk Institute, cu publicaţii, patente şi o impresionantă carieră de predare de mai bine de 30 de ani. În domeniul inovaţiilor şi al descoperirilor, Sejnowski a identificat rolul astrocitelor, iar laboratorul său a dezvoltat un model nou de studiere a memoriei, care se consolidează în timpul somnului, şi a construit un model computerizat despre cum transmit neuronii impulsuri electrice. Este membru al The National Academy of Medicine, The National Academy of Sciences și al The National Academy of Engineering.

O carte plăcută și ușor de înțeles. Descrierea modului în care procesele minții dau naștere învățării este una pe gustul tinerilor.

Robert A. Bjork, profesor emerit de psihologie

Am devorat pur și simplu această carte! M-am oprit doar pentru a-i pune în aplicare învățăturile. O lucrare excepțională!

Jeff Sandefer, cofondator al Acton Academy

Acest volum îți înfățișează strategiile și ideile de care ai nevoie simplu și direct, acoperind toate posibilitățile. Mi-aș dori ca cineva să-mi fi dăruit această carte când eram la școală sau în liceu. Dacă ai (sau știi) copii de vârste mici, fă-le un serviciu și oferă-le cartea.

Henry L. Roediger, scriitor

Citește-o și vei deveni, rapid, mai deștept!

Ethics & Culture

Învață să înveți le arată copiilor și adolescenților că, atunci când află cum funcționează creierul, progresează în procesul lor de învățare și au succes la școală. Un volum pe care îl recomand cu căldură!

Paula Tallal, profesoară emerită de neuroștiințe

Abordarea autorilor, bazată pe neuroștiințe și practică îndelungată, le va fi de mare ajutor tuturor celor care vor să învețe, indiferent de vârstă.

Adam Gazzaley, medic, profesor de neurologie

Fiica mea, care e la liceu, de abia așteaptă să doarmă zdravăn, fiindcă a aflat din această carte că așa își va aminti mai bine ce a învățat.

Todd Troutman, director și profesor

Vezi mai mult

Vezi mai putin

Dacă și tu ești copleșit de atâtea materii și exasperat din cauza profesorilor care te vor la olimpiade, cheamă-i în ajutor pe Barb, Terry și Al, cei mai grozavi parteneri de studiu! Chiar dacă nu ne convine s-o recunoaștem, nimic nu e mai important decât învățatul: fie că înveți să-ți legi șireturile, să rezolvi probleme de trigonometrie, să confecționezi origami cu unicorni sau să faci flotări corect, totul ține de memorie.


Dar dacă învățatul, chiar și la geografie, poate fi plăcut? Cum ar fi să afli ce se petrece în creierul tău atunci când vrei să memorezi o poezie sau lista de cumpărături?

Anul apariției: 2022

Format: 15 × 23 cm

Număr pagini: 256

Ilustrații: Oliver Young

Traducere: Bogdan Ghiurco

Autor: Barbara Oakley, Terrence Sejnowski, Alistair McConville

Titlu original: Learning How to Learn. How to Succeed in School Without Spending All Your Time Studying

Format ediție: Paperback

ISBN : 978-606-44-1309-3