Crowdsourcing -20%

Colecție: Outliers

Titlu original: Crowdsourcing: Why the Power of the Crowd is Driving the Future of Business

Traducător: Ruxandra Apetrei

Anul apariției: 2015

Număr pagini: 264

Format: 14,50 x 20,50 cm

ISBN: 978-606-588-787-9

Crowdsourcing

De ce viitorul în afaceri e determinat de puterea maselor

Autor: Jeff Howe

În stoc

Preț: 33,72 Lei

Preț: 26,98 Lei


Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • De ce P&G apelează mereu la amatori entuziaști, pentru a-și rezolva dilemele științifice și tehnice?
    Cum e posibil ca niște companii atât de diferite, precum iStockphoto și Threadless, să aibă o mână de angajați și, totuși, să obțină venituri de milioane de dolari anual?
    Și când au preluat ștafeta nativii digitali?
    În SUA s-a constatat că există mai mulți adolescenți creatori de conținut pe internet decât consumatori. Așadar, se împlinește previziunea făcută de Alvin Toffler: consumatorii vor dobândi un control mare asupra creării produselor, devenind astfel „prosumatori“.
    Crowdsourcing ilustrează felul în care puterea celor mulți poate fi folosită pentru a face lucruri care erau cândva responsabilitatea celor puțini și specializați.
    Jeff Howe arată de ce masele sunt talentate, chibzuite, creative, surprinzătoare și eficiente. E o chestiune de meritocrație, unde vârsta sexul, rasa, educația și trecutul profesional nu mai contează. Calitatea muncii contează. Dacă poți presta un serviciu nou, proiecta un produs inedit sau rezolva o problemă încă nerezolvată, atunci slujba e a ta.
    Dar fenomenul de crowdsourcing a declanșat schimbări dramatice în organizarea firmelor, angajarea forței de muncă și stilul de viață al oamenilor. Pe măsură ce masele se impun prin inovație, devine inevitabilă disrupția față de munca tradițională.
    Prin crowdsourcing obții ceea ce îți trebuie –
    mai rapid, mai ieftin, mai inteligent și mai ușor.
    Howe ia la bani mărunți atât consecințele pozitive, cât și pe cele negative ale acestui fascinant fenomen. Apelând la nenumărate informații provenite din prima linie a acestei revoluții profesionale, el scoate la iveală o serie întreagă de povești care arată implicațiile economice, culturale, politice și de afaceri provocate de crowdsourcing.
    „Un ghid captivant și documentat, pentru noua creativitate colaborativă.“ (Times)
    „Un scenariu corporatist bine scris și bine-venit în vremuri de cumpănă.“ (BusinessWeek)
    „Un amestec de afaceri, sociologie, tehnică și teorie organizațională.“ (Newsweek)

    Jeff Howe este redactor la revista Wired, unde scrie, printre altele, despre industria divertismentului. A fost editor senior la Inside.com şi a scris la Village Voice. În cei cinci­sprezece ani de jurnalism, a călătorit în toată lumea şi a tratat subiecte diverse, de la criza acută de apă din Asia Centrală până la implicaţiile patentării genelor.
    A scris articole şi pentru publicaţiile U.S. News & World Report, Time, Washington Post, Mother Jones şi multe altele. Locuieşte în Brooklyn, New York, împreună cu soţia şi copiii.

    Jeff HOWE
    Este coordonator de program pentru Media Innovation și profesor asistent la Northeastern University. Multă vreme editor la revista Wired, Howe a inventat și folosit pentru prima dată termenul crowdsourcing într-un articol pentru această publicație.
    Ulterior a scris cartea de față, care în câțiva ani a fost tradusă în 10 limbi.
    A fost senior editor la Inside.com și a scris articole pentru Washington Post, Newyorker.com, New York Times, Newsweek, U.S. News & World Report, Time, Mother Jones, Village Voice și multe alte publicații.
    În cei cincisprezece ani de jurnalism a călătorit în toată lumea și a tratat diverse subiecte, de la criza acută de apă din Asia Centrală până la implicațiile patentării genelor.

    Outliers
    Colecția celor mai avangardiste cărți scrise de:
    Gânditori de excepție
    Experți ce au depășit limitele știute ale succesului
    Inovatori în domenii revoluționate sau create de ei
    Ideile lor metamorfozează structuri și paradigme, schimbă complet fizionomia afacerilor și redefinesc ce e nou, original și îndrăzneț. Sunt primii care urcă pe scara evoluției și tot ei dezvăluie mecanismele secrete ale reușitei.
    Sfidează și tu rezonabilul și fii cu un pas înaintea tuturor!


    „Deși grupurile mici au fost adesea baza înaltei performanțe, Jeff Howe susține cu argumente puterea unor comunități mult mai largi. […] O comunitate potrivită, pentru un stimulent potrivit, poate adesea crea, consolida și administra cercetări și inițiative de afaceri, mai eficient și mai ieftin decât o întreprindere tradițională.“
    —Michael Useem
    profesor de management
    „Dincolo de înțelepciunea mulțimii se află munca mulțimii, o sursă redutabilă și transformatoare de creativitate și un motor economic ce sfidează regulile tradiționale. Cartea lui Jeff Howe […] e pătrunzătoare, amuzantă și indispensabilă.“
    —Steven Levy
    jurnalist și scriitor
    „Jeff Howe explică schimbarea complexă și vitală din peisajul de afaceri: în următorii câțiva ani, clienții tăi ar putea deveni colaboratorii (sau competitorii) tăi. Abilitatea autorului de a țese laolaltă povești și strategii face din Crowdsourcing un îndrumar fermecător și indispensabil în această lume nouă.“
    —Clay Shirky
    profesor, consultant și scriitor