Puterea magică a gândului – Ediţie revizuită

Colecție: Cărţi Cheie

Titlu original: The Magic of Thinking Big

Traducător: Marius Chitoşcă

Copertă: Griffon and Swans

Anul apariției: 2010

Număr pagini: 328

Format: 13 x 20 cm

ISBN: 978-606-588-032-0

Puterea magică a gândului – Ediţie revizuită

Autor: David J. Schwartz

Cărţi Cheie
În stoc
28,90 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Pune-ţi mintea cu ceva mare!


    În ciuda trecerii timpului, volumul de faţă (primul bestseller al autorului) este considerat şi astăzi un reper de marcă în literatura de specialitate. În cadrul cercetărilor pe care le-a făcut pentru această carte, dr. Schwartz a intervievat mulţi lideri din diferite domenii de activitate. Şi a constatat că factorul esenţial pentru succesul personal a fost dorinţa lor de a reuşi. Succesul nu este, în principal, o chestiune de noroc sau de talent — şi nici măcar de inteligenţă; este o opţiune personală. Succesul este rezultatul unor exerciţii de gândire pozitivă. Aşa că, fii vizionar, crede în reuşita personală, nu-ţi căuta scuze, nu te vinde ieftin, priveşte lumea cu optimism, adoptă o atitudine de învingător, fii corect cu ceilalţi, înfruntă-ţi temerile, fii mereu entuziast şi… ţinteşte obiective înalte.


    Magia apare atunci când gândirea pozitivă, dublată de credinţă, determină un stil de viaţă activ şi cutezător. Iar mărimea succesului este direct proporţională cu puterea încrederii în sine.


    Nu este adevărată zicala „prea mulţi şefi de trib şi prea puţini indieni“, ci exact opusul acesteia! Unii oameni aleg să conducă, alţii, să-i urmeze pe cei dintâi. Alege să te numeri printre cei care conduc!


     


    Dr. David J. Schwartz a rămas în memoria publică internaţională drept o renumită autoritate în domeniul motivaţional.


    Începându-şi cariera într-o mică şcoală rurală din Indiana, David J. Schwartz a devenit ulterior un apreciat orator, care a susţinut discursuri în cadrul a peste 3 000 de convenţii pe teme comerciale, întruniri ale agenţilor de vânzări şi seminarii de management. A activat şi ca profesor la Universitatea de Stat Georgia din Atlanta. De asemenea, a fost fondatorul şi preşedintele companiei Creative Educational Services, o firmă de consultanţă specializată în dezvoltarea personală a liderilor. A scris o serie de lucrări, care au devenit în timp cărţi de referinţă în literatura motivaţională.


    Milioane de oameni din întreaga lume şi-au îmbunătăţit vieţile datorită cărţilor sale, prin intermediul cărora au învăţat să vândă mai eficient, să administreze mai bine afaceri, să câştige mai mulţi bani şi, cel mai important aspect dintre toate, să-şi găsească fericirea şi pacea minţii.