Bine ai venit!
|
| |
Inteligenţa ecologică
-6%

Inteligenţa ecologică

Cunoaşte costul ascuns al fiecărui produs cumpărat şi cum influenţează acesta lumea în care trăim
45,36 lei 48,00 lei
O carte care te va ajuta să cunoști costul ascuns al fiecărui produs cumpărat și cum influențează acesta lumea în care trăim.

Daniel Goleman

Daniel Goleman (n. 7 martie 1946) și-a creat o reputație mondială de jurnalist și cercetător în psihologie clinică și științe comportamentale, domenii în care a obținut doctoratul la Harvard. A fost redactor la The New York Times pe teme de știință, iar pentru articolele sale a fost nominalizat de două ori la Premiul Pulitzer.

A ținut cursuri ca profesor invitat la Harvard University și a colaborat cu numeroase publicații prestigioase, printre care People, Time, Journal of Social and Clinical Psychology, Psychology Today, Publishers Weekly, Journal of Transpersonal Psychology, Observer, American Journal of Psychotherapy, Journal of Consulting and Clinical Psychology sau Journal of Applied Behavioral Science.

A primit un premiu pentru întreaga carieră, Career Achievement, din partea American Psychological Association. În prezent este copreședinte al Consortium for Research on Emotional Intelligence in Organizations din cadrul Rutgers University, care se ocupă cu identificarea celor mai bune metode de dezvoltare a competențelor emoționale. Drept recunoaștere a eforturilor sale de popularizare a științelor comportamentale pentru publicul larg, a fost numit membru onorific al American Association for the Advancement of Science.

Cum ar fi oare să se găsească în magazine produse care, pe lângă preţ, să afişeze pe etichete şi detalii despre modul şi condiţiile reale în care au fost fabricate? Clienţii ar putea astfel alege în cunoştinţă de cauză mărfurile, asigurându-se că nu au fost realizate cu ajutorul muncii copiilor şi că nu dăunează mediului înconjurător.


Aceasta este doar una dintre întrebările de la care porneşte Daniel Goleman în încercarea de a dezvolta un nou concept - inteligenţa ecologică. Autorul propune un sistem în care cumpărătorii sunt precis informaţi asupra produselor pe care doresc să le achiziţioneze. Prin aplicarea transparenţei totale, unul dintre conceptele-cheie ale cărţii, vom putea face un prim pas către schimbarea modului de gândire şi spre responsabilizarea noastră, a tuturor, faţă de mediul înconjurător.

Anul apariției: 2020

Format: 15.5 x 22.0 cm

Număr pagini: 248

Ediția: a II-a

Traducere: Anca Parepa

Autor: Daniel Goleman

Format ediție: Paperback

ISBN : 978-606-44-0698-9