Radu F. Constantinescu
BIOGRAFIE

Ramona şi Radu F. Constantinescu descriu acele intuiţii psihologice pe care le-am avut cu toţii, chiar dacă nu le-am analizat întotdeauna. Viaţa de familie, joburile noastre, relaţiile de cuplu, flirturile online, interviurile de angajare, versurile muzicii pop, rock sau hip-hop, proverbele româneşti – totul ascunde ceva, totul încearcă să ne vorbească.

Dacă suntem suficient de deschişi, suficient de răbdători, atunci vom înţelege. Reflecţiile celor doi autori spun multe nu doar despre lumea în care trăim, ci mai ales despre noi înşine, despre originea şi sensul dorinţelor noastre. 

Ea: Muza. 20 de ani de pictură, mai mulți de viață. Autoare premiată pentru Gust Verde, o carte de bucate cu bucăți de viață. Singurul volum de acest gen care a ajuns în poziția de bestseller fără să fi fost vreodată pe rafturile unei librării.

El: Singurul scriitor/blogger din România care a donat 66 000 RON pentru două cauze sociale. A generat, în plus, donații de aproximativ 200 000 de euro. Nu-i așa că nu știați? Știrile pozitive nu ajung în presă.

Nici nu știți câtă nevoie aveam de o psihologie a lumii urbane, a vieții de birou, a flirturilor online, a speakerilor motivaționali și a comerțului dezlănțuit! La vremuri noi, fantasme noi. Sunt atâtea și atâtea noi dorințe, dar și traume, pe care, vai, marii analiști nu au apucat să le descifreze.

Psihologia evadează din turnul său de fildeș și iese… în stradă, pentru a le vorbi oamenilor obișnuiți. Este, din nou, o știință a sufletului, cristalizată la suprafața vieții de zi cu zi. O viață prinsă în vrăjile industriei luxului, a manipulărilor și a mantrelor publicitare.

Trebuie doar să privim în jur, să înțelegem și să ne punem cea mai importantă întrebare: de ce ne dorim ceea ce ne dorim?

Descriere Psihologia evadează din turnul său de fildeș și iese în stradă, pentru a le vorbi oamenilor obișnuiți. Este o știință a sufletului, cristalizată la suprafața vieții de zi cu zi. O viață prinsă în vrăjile industriei luxului, a manipulărilor și a mantrelor publicitare.

Tu pentru ce lupți?