Acum citești
Atitudinea înseamnă schimbare! Un job nou, o economie mai puternică, o viață mai bună? Întrebările sunt, de fapt, răspunsuri!

Atitudinea înseamnă schimbare! Un job nou, o economie mai puternică, o viață mai bună? Întrebările sunt, de fapt, răspunsuri!

Ne temem de schimbare. Suntem reticenți în fața schimbării job-ul, a obiceiurilor de consum și a vieții în general. Preferăm să rămânem în bula noastră – deși uneori nu ne este chiar atât de bine – gândindu-ne că o nouă relație, un nou loc de muncă, noi tabieturi, ne-ar destabiliza viața din temelii. De câte ori nu ați venit acasă supărați, spunând că, de mâine, vă căutați un nou loc de muncă? Ați făcut asta? Cei mai mulți, cu siguranță nu!

Pentru că orice schimbare, din ori ce domeniu, înseamnă o altă direcție, o altă mentalitate, o altă formă de comunicare și de gândire, alte valori. Fie că vorbim despe viața noastră, despre job, despre reușite în carieră sau în viața personală, trebuie să avem disponibilitatea schimbării modului de a comunica, de a privi lumea de lângă noi, de a ne raporta la ceilalți.

Cărțile de economie și business de la Curtea Veche Publishing vă pot ajuta să descoperiți modalitățile de a anticipa, de a recunoaște și de a accepta schimbarea, astfel încât să existe un impact pozitiv asupra slujbei, relațiilor și a oricărui alt aspect al vieții.
Sunteți gata să pornim în căutarea atitudinii perdute și să intră? Uneori nici nu conștientizăm faptul că întrebările noastre sunt, de fapt, răspunsuri și că ține de noi să o luăm pe drum care să ducă către schimbare, către lucruri pe care le-am citit doar în cărți. Nu este deloc simplu! Pentru a schimba, cu adevărat ceva, trebuie să fii pregătit/ă să mai și riști.

Întrebările sunt, de fapt, răspunsuri – Ediția a III-a revizuită – de Allan Pease

Ei bine, există întrebări care au un efect catalizator, dizolvând limitele gândirii creative și conducând la soluții inovatoare.
De câte ori nu am auzit spunându-se despre un agent de vânzări că are succes pentru că este „dotat de la natură“? Dar nimeni nu spune despre un doctor sau un inginer că s-a născut înzestrat de la natură. Pentru că ştim cu toţii că aceste meserii se deprind în urma unui studiu sistematic. Tot astfel, activitatea de agent de vânzări este o ştiinţă ce se poate învăţa ca oricare alta.

Allan Pease, cel mai cunoscut expert din lume în limbajul trupului, ne prezintă tehnicile uluitoare prin care puteţi avea succes ca agent de vânzări.
Una dintre cele mai mari provocări ale acestei meserii o reprezintă depăşirea refuzului unui potenţial client. Dacă înţelegem semnalele nonverbale, învăţăm să citim limbajul trupului interlocutorului, dar şi să-l folosim în mod corespunzător pe al nostru, ne dăm seama că un „nu“ înseamnă de fapt un pas înainte spre reuşită.

Metodele sale dovedite se pot aplica cu cele mai mari şanse de reuşită în construirea unei reţele de vânzări. Însă abilităţile de comunicare dobândite din această carte vor eficientiza modul în care abordaţi orice negociere. De aceea ele pot fi folosite cu succes de persoane din mediul financiar sau de afaceri, de avocaţi, profesori sau asistenţi sociali.

Cine mi-a luat caşcavalul? – de Spencer Johnson

Nu este un secret pentru nimeni că celor mai mulți oameni le este frică de schimbare, atât în plan personal, cât și în plan profesional. Acest lucru se întâmplă pentru că nu au control asupra direcției pe care o aduce schimbarea.
Dat fiind că individul este fie cel care provoacă schimbarea, fie cel care o suportă, Spencer Johnson folosește o poveste înșelător de simplă pentru a demonstra că ceea ce contează cel mai mult atunci când vine vorba de a trăi într-o lume în perpetuă schimbare este atitudinea.

Explorând o metodă simplă de a scăpa de frică și de anxietate atunci când vine vorba de gestionarea viitorului, Cine mi-a furat cașcavalul? vă poate ajuta să descoperiți modalitățile de a anticipa, de a recunoaște și de a accepta schimbarea, astfel încât să existe un impact pozitiv asupra slujbei, relațiilor și a oricărui alt aspect al vieții.

Businessul, instrument pentru schimbare socială. In dialog cu Dalai Lama – de Sander G. Tideman

Cartea de față reprezintă un sprijin de încredere, fie că șeful a hotărât să-și schimbe brusc stilul managerial, fie că treceți printr-un divorț sau printr-un episod depresiv.
„Din când în când, apare câte o carte ce pare să deschidă uşa spre viitor. Această carte a avut un asemenea efect asupra mea“ – David A. Heenan

Bestseller internațional, vândut în peste 28 de milioane de exemplare!

Această carte reprezintă rezultatul a două decenii de cercetare și dialog împreună cu Sanctitatea Sa Dalai Lama și alți lideri din sfera afacerilor, guvernelor, științei și educației. Autorul Sander Tideman, avocat și bancher, care a păstrat relația de prietenie cu Dalai Lama timp de peste douăzeci de ani, prezintă un cadru de referință practic pentru a dezvolta un nou gen de leadership: leadershipul social în business, care să fie capabil să facă față nevoilor economice și de mediu într-o lume aflată într-o continuă spirală a creșterii.

Care este mesajul acestei cărți

Astfel, în centrul cărții se află călătoria în care autorul se angajează pentru a descoperi scopul comun împărtășit de business și societate, care generează noi surse de creare a valorii pentru organizație, clienți și comunitate.

Articol recomandat
practici de meditatie

Această „triplă valoare“ este atinsă prin îmbrățișarea unei abordări sustenabile, care să stea la baza operațiunilor derulate în afaceri, și prin conștientizarea faptului că trăim într-o lume în care totul este interconectat și în care depindem unii de alții. Această carte izvorâtă din înțelepciunea budistă, ce emană din învățăturile lui Dalai Lama, are puterea de a ne schimba modul de gândire.


,,Mesajul-cheie al cărții este unul clar: dacă ne dorim într-adevăr să creăm o economie mai sustenabilă și o societate bazată pe altruism, ar trebui să învățăm să ne folosim de noi mentalități și concept”

Anders Ferguson, antreprenor, fondator al Veris Wealth Partners New York.

Sander G.Tideman a devenit expert în dezvoltarea leadershipului și a businessului sustenabil, după o carieră încununată de succes în calitate de bancher și de consultant în afaceri.

A lucrat cu organizații din întreaga lume și este director general la Mind & Life Europe, cadru universitar la Catedra de management pentru afaceri și societate de la Rotterdam School of Management, Universitatea Erasmus, și partener cofondator al Flow Foundation și Flow Impact Fund. După prima sa întâlnire cu Dalai Lama, din vremea studenției, s-a împrietenit cu el, iar această prietenie a jucat un rol crucial în formarea gândirii sale. În decursul a peste două decenii, s-a implicat în organizarea mai multor dialoguri cu Dalai Lama și cu lideri din domeniul afacerilor, din societate și din educație.

The Flow Impact Fund este o organizație care își propune să aducă în atenția lumii ideile descrise în această carte. Principala misiune este să sprijine proiectele de cercetare și educaționale și să trezească un nivel mai înalt de conștientizare a necesității dezvoltării leadershipului social în afaceri, pentru a crea tripla valoare prin implicarea organizațiilor, a clienților și a societății.

Vezi comentariile (0)

Scrie un răspuns

Adresa ta de email nu va fi făcută publică.

mergi sus