Acum citești
Topul cărților care te învață cum să te bucuri de job și de viață

Topul cărților care te învață cum să te bucuri de job și de viață

Locul de muncă. Încăperea aceea unde petrecem mai mult timp decât în propria casă. E adevărat că pandemia a adus schimbări importante – oamenii s-au adaptat la work from home – însă relația pe care o oamenii o leagă cu job-ul este una care te poate ajuta să ai o stare bună sau, dimpotrivă, să fie coșmarul vieții tale.

Care este limbajul aprecierii la locul de muncă? Cum poți să-ți încurajezi oamenii să performeze fără să le dai sentimentul că sunt urmăriți și criticați? Consolidarea organizațiilor se face prin încurajarea oamenilor?

Mereu m-am atașat de locurile de muncă care mi-au oferit, pe lângă siguranța financiară și un climat de stare de bine. De plăcere. Un loc de muncă în care să crești. Să te autodepășești. Să te redescoperi. Nimic nu este mai plăcut decât să te regăsești în ceea ce faci. Altfel, nu funcționează. Pe termen lung, nu dai randament. Relația cu job-ul tău este asemenea relației cu un membru al familiei tale sau cu cel mai bun prieten. Ori de câte ori te superi, te doare. Așa că, cel mai bine este să găsești echilibrul care să-ți asigure starea de confort, dar și de performanță.

Pe site-ul editurii Curtea Veche Publishing găsești cărțile potrivite care te vor ajuta să descoperi relația dintre tine și job-ul tău, limbajele aprecierii la locul de muncă, dar și cele mai bune tehnici pentru a lucre cu cei mai buni.

Dacă vrei să faci din job-ul tău un aliat solid care să-ți aducă satisfacții și liniște, atât în viața personală, cât și în viața profesională, te invităm să descoperi cum să înveți să te bucuri și de viață și de job!

Trimite-ne un feedback și povestește-ne experiența ta la locul de muncă, cu tot ceea ce te motivează, dar și ce ai schimba la jobul tău! Respectă-i pe cei din jur ca să fii respectat! Învață să fii încrezător în forţele proprii, să îți faci relaţii bune, să ai o carieră fulminantă şi să fii mereu bine atât fizic, cât şi emoţional! Crezi mereu în tine și în forțele tale! Învață să ai scopuri bine definite, dar și priorități clare! Fă totul cu dăruire!

JOB. Cele 5 limbaje ale aprecierii la locul de muncă, de Dr. Gary Chapman

E bine să înțelegem că, la fel ca în viața personală, și la locul de muncă dinamica relațiilor interumane are constantele ei, definite de Gary Chapman în celebra sa teorie a cellar „cinci limbaje“. Și la serviciu trebuie să știm cum să comunicăm și să înțelegem felul în care felul în care se exprimă cei de lângă noi.

Fie că lucrăm în același birou cu alți douăzeci de colegi sau colaborăm de la distanță, prin intermediul internetului, e important pentru ceilalți să înțeleagă exact ce ne dorim de la ei și de la organizație în ansamblu.Prin exemple concrete și chestionare concepute după mulți ani de cercetări, autorii acestei cărți ne pun la dispoziție nu doar o imagine clară a modelelor fundamentale de comunicare în diverse organizații, profit și nonprofit, ci și modalități eficiente prin care să le arătăm superiorilor sau subalternilor că le apreciem meritele.

Cine este Dr. Gary Chapman

Dr. Gary Chapman (n. 1938) este unul dintre cei mai renumiți consilieri din lume pe probleme de familie. De peste 35 de ani susține conferințe pe teme de mariaj și educație a copiilor în fața unui public numeros. El însuși căsătorit de peste 45 de ani cu Karolyn și tată a doi copii, oferă și ședințe private de consiliere maritală.

Este realizatorul emisiunii radiofonice „A Love Language Minute“ și al matinalului de sâmbătă „Building Relationships with Dr. Gary Chapman“, ambele difuzate de peste 400 de posturi de radio din SUA. Gary Chapman a susținut un doctorat la Southwestern Baptist Theological Seminary și este pastor asociat în cadrul Calvary Baptist Church Winston‑Salem, Carolina de Nord.

A publicat zeci de cărți, dintre care cele mai cunoscute sunt reunite în seria „5 Love Languages“, devenită bestseller.

JOB. Angajează și păstrează – 21 DE TEHNICI EFICIENTE CA SĂ LUCREZI CU CEI MAI BUNI, de Brian Tracy

Această carte este un extraordinar ghid – concis, la îndemână, ușor de citit și de pus în practică. Cele 21 de tehnici prezentate de Brian Tracy se vor dovedi utile pentru orice manager conștient de faptul că cea mai valoroasă resursă a oricărei afaceri rămân oamenii.

Cartea de față este rezultatul a 30 de ani de experiență în domeniul managementului. În tot acest timp, Brian Tracy a format generații de manageri, pe care i-a inițiat în arta de a selecta cei mai buni angajați pentru companiile lor. Dar marea provocare a unui lider cu viziune nu se oprește la a-i identifica și recruta pe cei mai capabili, ci țintește mai departe: cei mai buni au nevoie de motivație interioară pentru a crește și pentru a face parte din povestea companiei pe termen lung.

Aceasta este o carte practică, scrisă de un manager de top la nivel internațional, care știe că sănătatea unei companii ține în egală măsură de performanță și de continuitate. Lasă-te ghidat de principiile lui Tracy și descoperă cum îți poți modela propria organizație, rapid și sigur, în jurul acestor valori.

Cum să te bucuri de viață și de job – de Dale Carnegie

Dale Carnegie se folosește de povești auzite sau de experiențe proprii și dă numeroase exemple prin care să devii mai conștient de felul în care îți trăiești viața, ca să te trezești, să te redescoperi, să afli cine ești.

Articol recomandat
carti terapeutice

Ideea de la care pornește Dale Carnegie în această carte este aceea că tindem să amânăm să ne trăim viața, să ne proiectăm viitorul fără să fim conștienți că prezentul ne scapă printre degete. Soluția lui este aceea care a fost propusă încă de pe vremea poetului latin Horațiu – „Carpe diem!“. Trăiește clipa, fiecare clipă, acasă și la locul de muncă, în momentele de intimitate sau în cele în care relaționezi cu cei din jur.

Pornind de la identificarea lucrurilor care te fac fericit sau trist, mulțumit sau nemulțumit, relaxat sau stresat, vei fi mai prezent în viața ta, îți vei privi cu alți ochi jobul și vei învăța să iubești din nou ceea ce te înconjoară. Vei afla coordonatele prin care să-ți însușești o gândire nouă și prin care să ai o atitudine care să te facă fericit, indiferent de circumstanțele exterioare.

JOB. NLP pentru carieră și viață personală – de Ian Mcdermott , Wendy Jago

Cartea de faţă vă învaţă să fiţi coach pentru dumneavoastră înşivă. Evident că, dacă veţi implementa principiile descrise de autori, veţi reuşi să faceţi coaching prin NLP şi cu ceilalţi. Una dintre cele mai eficiente aplicări ale programării neurolingvistice în toate domeniile cu strategii inedite de dezvoltare personală.

Cuprinzător, practic şi uşor de citit, acest ghid vă pune la dispoziţie multe informaţii pentru a vă ajuta să ajungeţi propriul coach prin intermediul programării neurolingvistice. Vă arată cum să folosiţi revoluţionarele tehnici NLP ca să aveţi realizări profesionale deosebite şi să cunoaşteţi împlinirea în viaţa personală. Veţi reuşi, printre altele, să fiţi încrezător în forţele proprii, să vă faceţi relaţii bune, să aveţi o carieră fulminantă şi să fiţi mereu bine atât fizic, cât şi emoţional. Veţi învăţa să folosiţi principiile NLP în orice situaţie de viaţă.

Scris de Ian McDermott, care a adus împreună coaching-ul şi NLP-ul, şi de Wendy Jago, renumit coach prin NLP, acest ghid o să vă ajute să vă clarificaţi scopurile şi, în genere, să vă stabiliţi priorităţile.

NLP-ul şi coaching-ul sunt două tehnici centrate pe rezultate, care se pot plia oricând pe scopurile şi nevoile dumneavoastră. Ele pornesc de la premisa că aveţi potenţialul necesar pentru a împlini ceea ce doriţi şi vă ajută să nu renunţaţi la cele propuse.

Cine sunt Ian Mcdermott și Wendy Jago

Ian McDermott este un important trainer, consultant şi autor în domeniul NLP şi coaching-ului. Este director de training al International Teaching Seminars, prima organizaţie de training şi coaching NLP din Europa, şi a instruit mii de persoane în ultimii cincisprezece ani, folosind tehnicile NLP prezentate în această carte. În calitate de consultant, lucrează cu multe dintre cele mai important… >

Wendy Jago este consultant, coach și psihoterapeut. Are o diplomă în hipnoză și psihoterapie și este Master Practitioner NLP. Pe lângă intensă activitate pe care o desfășoară în cabinetul ei particular, s-a implicat în numeroase cursuri de training profesional, fiind director de curs la College of Hypnotherapy and Counselling (Marea Britanie) și la Tisserand Institute of Holistic Aroma.

Vezi comentariile (0)

Scrie un răspuns

Adresa ta de email nu va fi făcută publică.

mergi sus