Curtea Veche Publishing lansează o nouă carte din seria Allan şi Barbara Pease, Limbajul trupului în dragoste. Cartea continuă dezvoltarea seriei de cărţi semnate de cei doi experţi în comunicarea nonverbală şi este publicată în contextul vizitei în România a celor doi scriitori.  Allan şi Barbara Pease sunt invitaţi pe 27 martie la Cluj-Napoca, în cadrul conferinței “How to be a People Magnet” organizate de Transilvania Business Seminars şi, cu prilejul evenimentului, Curtea Veche Publishing își aşteaptă cititorii pentru o sesiune specială de autografe, cu întreaga serie de cărți a soților Allan & Barbara Pease.

 
Cu “Limbajul trupului în dragoste”, Allan şi Barbara Pease, celebri pentru cunoştinţele lor vaste în materie de limbaj al trupului şi relaţii interumane, ne propun, de data aceasta, un bestseller internaţional care dezvăluie secretele comunicării nonverbal, cu scopul de a ne face mai încrezători pe parcursul întâlnirilor noastre cu oamenii, în care vrem, poate, doar să lăsăm o impresie bună, de început de relaţie, sau avem, dimpotrivă, o miză mai mare, aceea de a ne găsi partenerul ideal.

Bazându-se pe o experienţă de zeci de ani în domeniu şi pe cercetări recente — vizând evoluţionismul, psihologia şi aparatura medicală care arată ce se petrece în creierul nostru —, autorii supun atenţiei fiecare aspect al limbajului trupului şi-i asigură cititorului informaţii elementare prin care să identifice atitudinile şi emoţiile care se ascund în spatele comportamentului uman.

Sintetizându-şi informaţiile în capitole precum “jocul cuplării: arta cuplării şi semnele flirtului” sau “cum să atragi privirile sexului opus: foloseşte limbajul trupului pentru a-ţi mări ratingul de cuplare” Allan şi Barbara Pease detaliază probleme dintre cele mai captivante: manifestarea controlului prin intermediul palmelor şi al strângerii de mână, gesturile comune mincinoşilor, modul în care ne divulgăm gândurile prin poziţia picioarelor, gestica specifică perioadei de curtare dintre bărbat şi femeie, zâmbetul şi puterea lui magică, semnalele nebănuite din spatele comportamentului de fumător, a felului în care ţinem paharul sau în care ne machiem etc.

Multe informaţii surprinzătoare şi punctuale şi strategii cu aplicabilitate în orice situaţie completează într-un mod antrenant această nouă lucrare a soţilor Pease. Cititorul va învăţa, din ea, să comunice mai bine şi să perceapă la un alt nivel, mai profund, interacţiunile cu cei din jur.

Noua carte din seria Allan şi Barbara Pease va fi prezentată pentru  prima dată în cadrul conferinţei “How to be a People Magnet” care are loc miercuri, 27 martie, în cadrul unei sesiuni speciale de autografe, ocazie cu care toţi Cititorii de Curtea Veche vor putea face cunoştinţă cu cel mai renumit expert în comunicare nonverbală. Mai mult, cititorii care se înscriu pentru conferinţă folosind codul curteaveche01 vor primi 20% reducere. Înscrierile se pot face accesând adresa http://transilvaniabizseminars.ro/allanpease2013/inscrieri/.

 

Allan Pease este expert recunoscut pe plan internaţional şi supranumit „Mr. Body Language“ de aproape 40 de ani, de când a apărut prima sa carte referitoare la limbajul trupului, care a devenit un bestseller cu vânzări de mai multe milioane de dolari, ajungând să fie considerată „biblia comunicării“ pentru organizaţiile din lumea întreagă.  Împreună cu soţia sa, Barbara Pease, autorul a scris 18 bestselleruri, iar cărţile lui se găsesc în peste 100 de ţări, sunt traduse în 53 de limbi şi s-au vândut în 25 milioane de exemplare în întreaga lume.

CURTEA VECHE PUBLISHING a fost înfiinţată în 1998 şi se clasează azi între primele cinci edituri din ţară, fiind lider de piaţă pe segmentul literaturii motivaţionale.  Curtea Veche Publishing este editorul exclusiv al seriei de autori Allan şi Barbara Pease pentru piaţa din România, primele cărţi din serie apărând încă din anul 2001.  În total, editura a publicat 9 dintre bestesllerurile publicate de cei doi autori, cărţi care s-au vândut pe piaţa naţională în peste 70.000 de exemplare şi care au consolidat o bază de cititori activi, interesaţi de subiectul excelenţei în comunicare, fie aceasta în mediul business sau în interacţiunile din viaţa personală şi relaţiile de cuplu.