Allan Pease, renumitul expert în comunicare nonverbală şi unul dintre cei mai populari autori publicaţi de Curtea Veche Publishing s-a întâlnit cu cititorii şi fanii săi la Cluj-Napoca. Întâlnirea cu Mr. Body Language, aşa cum este supranumit Allan Pease, marchează pentru Curtea Veche 12 ani de când editura publică seria sa de cărţi. În România, cărţile Allan şi Barbara Pease s-au vândut în peste 70.000 exemplare, cosolidând o bază de cititori activi şi pasionaţi de subiectul excelenţei în comunicare, fie ea în plan personal sau în mediul de afaceri.  

Pe 27 martie, la evenimentul “How to be a People Magnet” organizat de Transilvania Business Seminars cei peste 800 de participanţi au aflat de la Allan Pease care sunt secretele pentru a deveni un “magnet de oameni”, o persoană agreată de cei din jur, ale cărei propuneri sunt acceptate. Primul şi cel mai important pas în orice întâlnire este să nu părem ameninţători, a punctat Allan Pease. Cum anume putem face asta? Simplu: cel mai important este să zâmbim! Identificând originile ancestrale ale câtorva dintre gesturile noastre cele mai frecvente, cum ar fi zâmbetul sau strângerea de mână, Allan Pease a punctat importanţa lor simbolică şi ne-a arătat pe care trebuie să le includem neapărat în repertoriul nostru nonverbal. Cu prilejul evenimentului, Curtea Veche Publishing a lansat în prezenţa autorului cea mai recentă carte din seria Allan şi Barbara Pease apărută în România: „Limbajul trupului în dragoste”. Cartea a fost pentru prima dată prezentată public în cadrul evenimentului “How to be a People Magnet”, iar autorul a declarat reprezentanţilor editurii că este foarte încântat de coperta ediţiei româneşti.

 

În „Limbajul trupului în dragoste” informaţiile sunt sintetizate în capitole amuzante şi practice, precum “jocul cuplării: arta cuplării şi semnele flirtului” sau “cum să atragi privirile sexului opus: foloseşte limbajul trupului pentru a-ţi mări ratingul de cuplare”. Aşadar, cartea are scopul de a ne face mai încrezători pe parcursul întâlnirilor noastre cu oamenii, în care vrem, poate, doar să lăsăm o impresie bună, de început de relaţie, sau avem, dimpotrivă, o miză mai mare, aceea de a ne găsi partenerul ideal. În acest nou volum dedicat comunicării dintre cele două sexe, Allan şi Barbara Pease detaliază probleme dintre cele mai captivante: gesturile comune mincinoşilor, modul în care ne divulgăm gândurile prin poziţia picioarelor, gestica specifică perioadei de curtare dintre bărbat şi femeie, zâmbetul şi puterea lui magică, semnalele nebănuite din spatele comportamentului de fumător, a felului în care ţinem paharul sau în care ne machiem etc.

 

 

Într-un discurs amuzant şi practic, ce a reuşit să ţină sala complet captivată timp de mai bine de cinci ore, scriitorul a identificat cele câteva comportamente-cheie cu ajutorul cărora putem pune bazele unei bune comunicări, punctând că impresia noastră inconştientă despre o persoană nouă se formează difinitiv în primele patru minute. În plus, Allan Pease a subliniat clar diferenţele de percepţie şi de comunicare dintre femei şi bărbaţi, denunţând concepţia modernă conform căreia bărbaţii şi femeile sunt “la fel”, în care termenii de “egalitate” şi “diferenţă” sunt confundaţi. “Femeile şi bărbaţii sunt egali, în sensul în care ambele grupuri au libertatea deplină să facă orice îşi doresc, însă este evident că ei nu îşi doresc aceleaşi lucruri!”, a punctat Allan Pease, care crede că femeile şi bărbaţii nu sunt la fel, iar asta afectează modul în care comunicăm.

 

Astfel, speakerul a identificat modalităţile în care mesajul poate fi clar transmis interlocutorului într-o întâlnire de afaceri. Femeile pot discuta fără dificultate în grup, însă pentru bărbaţi este important ca fiecare participant să vorbească pe rând. Mai mult, în comunicarea cu femeile cea mai importantă este empatia, în timp ce atunci când ne adresăm unui bărbat este necesar să comunicăm foarte clar, enunţând fapte concrete.

Cu prilejul evenimentului, Curtea Veche Publishing le-a oferit cititorilor ocazia să răsfoiască şi să îşi adauge în bibliotecă cea mai recentă carte din seria Allan şi Barbara Pease apărută în România: „Limbajul trupului în dragoste”. Cartea a fost pentru prima dată prezentată public în cadrul evenimentului “How to be a People Magnet”, în prezenţa autorului, care a declarat reprezentanţilor editurii că este foarte încântat de coperta ediţiei româneşti.

În „Limbajul trupului în dragoste” informaţiile sunt sintetizate în capitole amuzante şi practice, precum “jocul cuplării: arta cuplării şi semnele flirtului” sau “cum să atragi privirile sexului opus: foloseşte limbajul trupului pentru a-ţi mări ratingul de cuplare”. Aşadar, cartea are scopul de a ne face mai încrezători pe parcursul întâlnirilor noastre cu oamenii, în care vrem, poate, doar să lăsăm o impresie bună, de început de relaţie, sau avem, dimpotrivă, o miză mai mare, aceea de a ne găsi partenerul ideal. În acest nou volum dedicat comunicării dintre cele două sexe, Allan şi Barbara Pease detaliază probleme dintre cele mai captivante: gesturile comune mincinoşilor, modul în care ne divulgăm gândurile prin poziţia picioarelor, gestica specifică perioadei de curtare dintre bărbat şi femeie, zâmbetul şi puterea lui magică, semnalele nebănuite din spatele comportamentului de fumător, a felului în care ţinem paharul sau în care ne machiem etc.

Allan Pease este expertul recunoscut pe plan internaţional şi supranumit „Mr. Body Language“ de aproape 40 de ani, de când a apărut prima sa carte referitoare la limbajul trupului, care a devenit un bestseller cu vânzări de mai multe milioane de dolari, ajungând să fie considerată „biblia comunicării“ pentru organizaţiile din lumea întreagă.  Împreună cu soţia sa, Barbara Pease, autorul a scris 18 bestselleruri, iar cărţile lui se găsesc în peste 100 de ţări, sunt traduse în 53 de limbi şi s-au vândut în 25 milioane de exemplare în întreaga lume.

CURTEA VECHE PUBLISHING a fost înfiinţată în 1998 şi se clasează azi între primele cinci edituri din ţară, fiind lider de piaţă pe segmentul literaturii motivaţionale.  Curtea Veche Publishing este editorul exclusiv al seriei de autori Allan şi Barbara Pease pentru piaţa din România, primele cărţi din serie apărând încă din anul 2001.  În total, editura a publicat 9 dintre bestesllerurile publicate de cei doi autori, cărţi care s-au vândut pe piaţa naţională în peste 70.000 de exemplare şi care au consolidat o bază de cititori activi, interesaţi de subiectul excelenţei în comunicare, fie aceasta în mediul business sau în interacţiunile din viaţa personală şi relaţiile de cuplu.

 

Credite foto:

Curtea Veche Publishing;

Stelian Moldovan