Nu rataţi cel mai recent volum apărut împreună cu revista Capital! De astăzi, 25 iulie, găsiţi la toate chioşcurile de ziare “Omul care aduce ploaia… de bani” de Jeffrey  J. Fox.

Cine aduce ploaia… de bani?

Omul care aduce în companie clienţii importanţi, încasările-record şi afacerile mari are secretele lui, iar Jeffrey Fox, el însuşi un om care aduce ploaia de bani în propria companie, scrie în această carte regulile de aur pentru atragerea şi fidelizarea clienţilor.

Cum procedează un astfel de om?

În primul rând, nu aşteaptă niciodată să dea norocul peste el! Tocmai de aceea are norocul să se numere printre cei cu adevărat bine plătiţi (din orice domeniu). Indiferent de statutul pe care îl deţine – proprietar al afacerii, partener, CEO, director, agent de vânzări sau altceva similar – el este indispensabil pentru organizaţie. De ce?

Fiindcă priveşte fiecare persoană întâlnită ca pe un potenţial client; în public, e încrezător şi, totuşi, abordabil; se oferă să reprezinte firma la diverse evenimente, ţine discursuri şi îşi face mereu alte cunoştinţe; învaţă mereu tehnici noi de vânzare; se concentrează asupra afacerilor importante, dar îşi împarte cu alţii succesul; e devotat companiei şi pasionat de munca lui. El e omul care… le arată clienţilor câştigul, nu se lasă intimidat, îndrăzneşte să pună întrebări, nu se ascunde niciodată „în şedinţe”, se comportă cu modestie, lucrează chiar şi vinerea după-amiază, nu se duce la mese de afaceri ca să mănânce şi nu-şi scapă din vedere nicio clipă obiectivul.

„Dacă vrei să reacţionezi în vremuri grele ca un învingător, atunci această carte este pentru tine!” (Chris Widener)

 „Citiţi această carte! E menită să fie o lectură obligatorie pentru fiecare şcoală de afaceri.” (John P. Strelecky)

„Principiile lui Fox sunt clare, imediat aplicabile şi de mare impact.” (Jack Stahl, fost preşedinte The Coca-Cola Company şi Revlon)

„Cea mai bună carte de vânzări pe care am văzut-o. Punct.” (Gerald Sindell)