Ken Blanchard, Don Hutson şi Ethan Willis vă spun în cartea „Antreprenor la minut” povestea provocărilor întâmpinate de un om de afaceri, în demersul său de a-şi înfiinţa propria companie. Aveţi în faţă o naraţiune interesantă şi dinamică, ce abordează multe dintre problemele tipice întâmpinate de antreprenori în lansarea de noi afaceri — de la găsirea surselor de venit până la implicarea angajaţilor şi fidelizarea clienţilor.

Autorii expun în aceste pagini cea mai competitivă mentalitate în afaceri, cea americană, şi vă arată cum este eficient să gândiţi şi să acţionaţi, indiferent de domeniul şi de piaţa pe care lucraţi.

Cartea conţine sfaturi nepreţuite, rezumate în cadrul secţiunilor „Ponturi la minut“. Aceste sfaturi provin de la antreprenori şi experţi ca Sheldon Bowles, Peter Drucker, Michael Gerber şi fantasticul Charlie Jones.

Veţi descoperi o serie de perspective inedite asupra unor subiecte esenţiale în afaceri: cum se pot pune baze solide pentru o firmă, în ce fel se asigură un flux continuu de numerar şi ce înseamnă servicii excepţionale.

„O lectură captivantă, ce vă oferă o experienţă unică de învăţare. Un succes remarcabil, în expunerea conceptului de antreprenoriat.“
Zig Ziglar
Autor al cărţii De la bine la excelent

„Vei deveni o persoană mai bună, după ce vei asimila filosofia acestei cărţi.“
Don M. Green
Director executiv al Napoleon Hill Foundation

Antreprenor la minut

KEN BLANCHARD are o influenţă extraordinară asupra managementului exercitat de milioane de oameni şi de firme. Este autorul mai multor bestselleruri, printre care Manager la minut (apărut în limba română la Curtea Veche Publishing şi reeditat în 2009), Leadership and the One Minute Manager şi Raving Fans. Cărţile sale s-au vândut în peste 18 milioane de exemplare şi au fost traduse în peste 25 de limbi. Blanchard este liderul spiritual al The Ken Blanchard Companies, o firmă internaţională de training şi consultanţă în management. De asemenea, este cofondator al Lead Like Jesus Ministries, o organizaţie nonprofit care îi pregăteşte pe oameni să devină lideri mai buni.
DON HUTSON este CEO al companiei U.S. Learning. A susţinut peste 5 000 de discursuri în 22 de ţări în ultimii 35 de ani. A făcut parte din comitetul fondator al National Speakers Association şi a fost cel de-al treilea preşedinte al acestei organizaţii. Face parte din consiliul director al Society of Entrepreneurs, organizaţie căreia i-a fost şi preşedinte. Este autor şi coautor pentru nouă cărţi, printre care şi The Sale şi The Contented Achiever.
ETHAN WILLIS este cofondator şi CEO al companiei Prosper, Inc., fiind specialist în domeniul coachingului individual şi având la activ cursuri de antreprenoriat, comerţ şi marketing online, investiţii în afaceri imobiliare, finanţe personale şi investiţii în bursele de valori. În 2005, a fost numit Antreprenorul Anului de către Ernst and Young, iar în 2006 a primit titlul de Omul de Afaceri al Anului din partea NRCC. Willis a deţinut şi a administrat peste 12 afaceri, printre care Education Success, Inc., Money Mentor Center, Prosper Media şi AdCafe.

Mai jos puteți citi un fragment:

„Prima decizie pe care au fost nevoiți Jud și Terri să o ia în JTA privea stabilirea rolurilor pe care aveau să le joace fiecare în conducerea firmei. Considerau că punctul forte al lui Jud ţineau de parte de leadership vizionar sau strategic. Era consecvent și avea capacitatea de a-şi stabili obiective măreţe. Calitățile lui Terri, pe de altă parte, ţineau de partea operaţională. Era un organizator ingenios și știa să lucreze cu oamenii. Din aceste motive, Jud a devenit șeful consiliului de administrație JTA, iar Terri președinte și manager operațional.
La început, Jud și Terri au condus JTA de la ei de acasă. Era o adevărată afacere de familie. Își țineau obiectele de papetărie în dulapurile de pe hol și păstrau pliantele publicitare pentru discursurile lor în garaj. Magazinul Kinko’s reprezenta singurul lor birou.
Așa cum promiseseră, prietenii din EO le-au dat de lucru lui Jud și Terri. I-au angajat chiar pentru următorul curs EO, care urma să aibă loc la Melbourne, Australia, în toamnă. Jud și Terri se simțeau norocoși și onorați de ajutorul acestora.
Sprijinul EO era foarte util, dar nu suficient. Jud și Terri munceau din greu pentru a găsi și alte evenimente la care să țină discursuri. Pe măsură ce vestea că sunt foarte buni se răspândea, și firma lor devenea mai cunoscută.
După aproximativ șase luni, încasările firmei JTA erau destul de bune pentru a le permite lui Jud și Terri să închirieze un spațiu pentru birouri. Era loc doar pentru două zone de lucru de mici dimensiuni. Au angajat o asistentă, rămânând astfel cu un spaţiu şi mai mic la dispoziție.
Jud și Terri se gândeau deseori la sfatul pe care îl primiseră de la Harris Palmer. Făcuseră tot posibilul ca veniturile să le depășească mereu cheltuielile. Linda, asistenta lor, se ocupa cu atenţie de colectarea facturilor și se asigura că Jud şi Terri erau plătiţi pentru munca făcută”.