Excelența în afaceri
-15%

Excelența în afaceri

De ce anumite companii reușesc saltul de la bun la excelent, iar altele nu?
star-icon

New York Times Bestseller

Descriere

Cum poate ajunge o companie bună una excelentă? Toate ideile prezentate reprezintă concluziile unei cercetări minuțioase, care a durat cinci ani, a peste 1400 de companii incluse în clasamentul Fortune 500.
arrow-left

Jim Collins este, probabil, cel mai citit autor de literatură economică din lume.“

– The Economist

arrow-left

Orice lider are multe de învățat din această carte, mai ales dacă ținem cont de faptul că doar 11 companii din 1 435 au reușit să se transforme din bune în excelente.

– Publishers Weekly

Detalii

Anul apariției: 2017
Format: 14.5 x 20.5 cm
Număr pagini: 352
Traducere: Eugen Damian
Autor: Jim Collins
Cod produs: 978-606-44-0033-8
Despre autor

Jim Collins

Jim Collins (n. 1958) este profesor universitar și specialist în evoluţia marilor companii. Şi‑a început cercetările și cariera de profesor la Stanford University Graduate School of Business, unde în 1992 a primit Distinguished Teaching Award. În 1995, a fondat în Boulder, Colorado, un laborator de management, în care își desfășoară cercetările și se consultă cu di... >

Cărți de același autor

Cărți din aceleași colecții

Pachete

icon-favorite
icon-favorite
icon-favorite
291,00 lei
icon-favorite
icon-favorite
159,00 lei
icon-favorite
245,00 lei
icon-favorite
93,00 lei
icon-favorite
200,00 lei

Pachete in care este inclus