Comunicarea cu oamenii dificili -20%

Colecție: Cărţi Cheie

Titlu original: Dealing with difficult people. How to deal with nasty customers, demanding bosses, and annoying co-workers

Traducător: Andreea Rosemarie Lutic

Anul apariției: 2018

Număr pagini: 312

Format: 13 x 20 cm

ISBN: 978-606-44-0081-9

Comunicarea cu oamenii dificili

Ediţia a IV-a, revizuită și adăugită

Autor: Roberta Cava

Cărţi Cheie
În stoc

Preț: 37 Lei

Preț: 29,79 Lei


Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Roberta Cava lucrează în domeniul resurselor umane încă din 1974. Deţine companii de training în SUA, Canada şi Australia şi ţine seminare peste tot în lume, abordând tematici ce vizează în principal domeniul dezvoltării personale şi a carierei. Cel mai popular dintre acestea are la bază chiar lucrarea Comunicarea cu oamenii dificili şi a însumat peste 55000 de participanţi. Cartea a fost tradusă în 17 limbi şi este un bestseller internaţional încă din 1990.

    Specialistă în domeniul resurselor umane și în dezvoltarea abilităților de comunicare în afaceri, Roberta Cava a elaborat un program care te va ajuta să relaționezi mai ușor cu oamenii dificili și să gestionezi eficient situațiile problematice provocate de aceștia. Peste 55 000 de persoane au beneficiat până în prezent de tehnicile prezentate în această carte, în cadrul seminarelor organizate de autoare pe tot mapamondul.

    Te poți întâlni cu oameni dificili la orice pas: bolnavi închipuiți, sabotori, bârfitori, „bombe cu ceas“, ze­fle­­mitori… Să îi ocolești nu este întotdeauna o soluție. Roberta Cava îți propune câteva abilități de comunicare cu ajutorul cărora vei putea face față cu brio oricărui astfel de om: parafrazarea, feedbackul, cunoașterea limbajului nonverbal, ascultarea și teh­nica discului stricat.

    În această ediție a cărții, Roberta Cava a adăugat noi idei și strategii referitoare la probleme precum bullying ul la locul de muncă, demotivarea și con­flic­tele de personalitate. Autoarea prezintă nume­roase dificultăți care pot apărea la serviciu și metode eficiente de a le rezolva, pentru ca relațiile dintre șefi, colegi și clienți să fie cât mai armonioase.

    Învață să relaționezi cu oamenii irascibili, nepoliticoși, nerăbdători și agresivi, fără să-ți pierzi cumpătul!