Salut din nou,

Am revenit cu update …Tocmai ce am terminat de citit un articol interesant legat de cum au aplicat cei de Nintendo strategia oceanului albastru (blue ocean strategy) pentru a-si promova produsele pe piata de jocuri video.

Ninetendo a reusit sa surprinda atat Sony cat si Microsoft. Ce au facut ei ? Simplu: i-au lasat pe competitorii sa se bata in continuare pe segmentul de piata deja saturat (over-fished) si s-au indreptat spre un segment care pana atunci nu existase. Au creat ei un segment de piata, cu alte cuvinte. Smart guys, nu:)?

Si uite asa, au ajuns sa introduca consolele video pentru un target alcatuit din femei si barbati older de 30.

Mai departe, va las pe voi sa descoperiti amanuntele. 🙂

http://www.guardian.co.uk/media/2009/feb/02/advertising-industry-news

Si daca aveti ganduri sa dati nastere altor segmente de piata, aici gasiti punctul de plecare: http://www.curteaveche.ro/Strategia_oceanului_albastru_lt_Cum_sa_creezi_zone_de_piata_inedite_astfel_incat_concurenta_sa_devina_irelevanta_gt_-3-566

oceanul-albastru

Si inca ceva: [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=HJH0g-EPGDs]