Un click. Jeff Bezos şi ascensiunea Amazon.com

Colecție: Capital

Titlu original: One Click: Jeff Bezos and the Rise of Amazon.com

Traducător: Vlad-Octavian Palcu

Anul apariției: 2012

Număr pagini: 176

Format: 13 × 20 cm

ISBN: 978-606-588-366-6

Un click. Jeff Bezos şi ascensiunea Amazon.com

Autor: Richard L.Brandt

În stoc
14,35 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Cartea de faţă descrie evoluţia companiei online Amazon.com, de la înfiinţarea acesteia, până la succesul impresionant de astăzi. Iar în spatele companiei şi al rezultatelor excepţionale pe care aceasta le-a obţinut stă o singură persoană extrem de importantă: fondatorul şi CEO-ul acesteia, Jeff Bezos. Pornind de la un vis şi adăugând multă muncă, perseverenţă şi creativitate, acesta a întemeiat şi dezvoltat una dintre cele mai mari şi importante companii online, care avea să schimbe pentru totdeauna felul în care oamenii achiziţionează cărţi şi nu numai.


     


    În cartea Un click autorul, Richard Brandt, prezintă:

    • Motivele pentru care Bezos a permis apariţia pe site a recenziilor negative, ghicind, în mod corect, că încrederea câştigată astfel vafi mai importantă decât posibilele pierderi din vânzări.

    • Motivele pentru care Amazon a ţinut ascunse anumite patente, dar a împărtăşit altele  gratuit.

    • Motivele pentru care Bezos a afirmat că a începe să obţină profituri ar fi cel mai „stupid” lucru pe care l-ar putea face în 1997.

    • Felul în care Amazon.com a devenit una dintre puţinele companii online care a supravieţuit schimbărilor de la începutul secolului 21.

    • Direcţia în care se îndreaptă compania în viitor.


    Richard L. Brandt este un jurnalist care a câştigat numeroase premii şi scrie, de mai bine de două decenii, despre Silicon Valley şi evoluţia anumitor companii din domeniul IT. A studiat matematica la Harvey Mudd College, ingineria şi jurnalismul la University

    of Delaware şi a obţinut o diplomă în biologie la University

    of California din Santa Barbara.

    A fost corespondent pentru revista BusinessWeek, în domeniul tehnologiei, între 1981 şi 1995 şi, mai apoi, a ajuns la revista de tehno­logie şi afaceri Upside, unde a lucrat mai întâi ca redactor şi apoi ca redactor-şef, din 1995 până în 2001. Articolele sale au apărut în publicaţii precum CNBC.com, L’Express, Science magazine, Technology Review şi Stanford magazine.

    Este, de asemenea, autorul cărţii The Google Guys [Băieţii de la Google, Curtea Veche Publishing, Bucureşti, 2012], despre fondatorii Google.