Strategia oceanului albastru. <Cum să creezi zone de piaţă inedite, astfel încât concurenţa să devină irelevantă>

Colecție: Profit

Titlu original: Blue Ocean Strategy. <How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant>

Traducător: Dana-Ioana Chiriţă

Copertă: Griffon and Swans Productions (www.griffon.ro)

Anul apariției: 2007

Număr pagini: 320

Format: 14,5×20,5 cm

ISBN: 978-973-669-369-4

Strategia oceanului albastru. <Cum să creezi zone de piaţă inedite, astfel încât concurenţa să devină irelevantă>

Autor: W. Chan Kim, Renée Mauborgne

Profit
Stoc epuizat
30,83 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  •        
            Există o lungă istorie a competiţiei acerbe dintre companiile care luptă pentru cote de piaţă mai bune, încercând să se diferenţieze de restul firmelor.
            În economia supraaglomerată de astăzi, competiţia are ca rezultat apariţia unui „ocean roşu”, în care rivalii se străduiesc să acapareze un  „bazin” de profit din ce în ce mai restrâns.

            Kim şi Mauborgne sunt de părere că viitorii lideri de piaţă vor reuşi nu încercând să elimine concurenţa, ci creând „oceane albastre” alcătuite din zone ale pieţei nedisputate şi capabile de o dezvoltare rapidă.
            Strategia oceanului albastru oferă o metodă sistematică de transformare a concurenţei într-un element irelevant. Examinând o gamă largă de mişcări strategice realizate în mai multe ramuri economice, cartea pune în lumină cele şase principii pe care orice companie le poate aplica pentru implementarea cu succes a strate-giei oceanului albastru. Aceste principii se referă la retrasarea grani-ţelor pieţei, concentrarea asupra imaginii de ansamblu, depăşirea cererii existente, ordonarea diferitelor secvenţe în succesiunea lor corectă, depăşirea obstacolelor organizaţionale şi punerea în practică a strategiei.


            Renunţând la gândirea strategică tradiţională, această carte-reper deschide o perspectivă nouă şi îndrăzneaţă pentru companiile care doresc să aibă în viitor un cuvânt de spus în domeniul lor de activitate.
            Prin urmare, nu concuraţi cu rivalii dumneavoastră - determinaţi-i să devină irelevanţi!