Steve Jobs (ediţia Capital)

Colecție: Capital

Titlu original: The Innovation Secrets of Steve Jobs

Traducător: Alexandru Valentin Spirescu

Copertă: Robert Grigore / Desen copertă: Gabriel Spanache

Anul apariției: 2011

Număr pagini: 320

Format: 13 × 20 cm

ISBN: 978-606-588-225-6

Steve Jobs (ediţia Capital)

Secretele inovaţiei. Principii radicale pentru un succes răsunător

Autor: Carmine Gallo

Stoc epuizat
13,39 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Când vine vorba de inovaţie, preşedintele Apple, Steve Jobs, este o legendă. Sloganul companiei sale, “Gândeşte diferit”, este mai mult decât un instrument de marketing. Este un mod de viaţă – o abordare puternică şi pozitivă ce redefineşte inovaţia, pe care o poate aplica oricine, în orice domeniu.
    Acestea sunt cele şapte principii ale inovaţiei, ce-l au ca sursă de inspiraţie pe însuşi Jobs:
    1. Faceţi ceea ce vă place. Gândiţi-vă diferit la cariera dumneavoastră.
    2. Puneţi-vă amprenta asupra universului. Gândiţi-vă diferit la viziunea dumneavoastră.
    3. Puneţi-vă mintea la contribuţie. Gândiţi-vă diferit la modul în care gândiţi.
    4. Vindeţi visuri, nu produse. Gândiţi-vă diferit la clienţii dumneavoastră.
    5. Spuneţi “nu” la o mie de lucruri. Gândiţi-vă diferit la design.
    6. Creaţi experienţe măreţe. Gândiţi-vă diferit la experienţa oferită de brand-ul
    dumneavoastră.
    7. Fiţi stăpâni pe mesajul pe care îl transmiteţi. Gândiţi-vă diferit la povestea
    dumneavoastră.
    Urmând exemplul vizionar al lui Steve Jobs, veţi descoperi noi metode interesante de a vă descătuşa potenţialul creativ şi de a crea un mediu care încurajează inovaţia şi care îi permite să înflorească.
    Carmine Gallo, autorul cărţii şi, totodată, cunoscut jurnalist de afaceri, a intervievat sute de profesionişti de succes – de la manageri şi întreprinzători, la profesori şi consultanţi –, pentru a înţelege, în profunzime, filozofia lui Steve Jobs.


     


    Carmine Gallo este consilier pe probleme de comunicare pentru unele dintre cele mai admirate branduri din lume, printre care şi Intel, Chase, IBM, Nokia, SanDisk, The Home Depot sau Hyundai.
    Gallo este redactor la Bloomberg BusinessWeek şi Monster.com, important orator şi susţinãtor de seminarii, având apariţii la CNBC, NBC, MSNBC.com, BNET, Forbes.com şi în New York Times, Wall Street Journal şi Investor’s Business Daily. Este fost pre­zentator TV şi ziarist financiar, câşti­gãtor de premii Emmy ca jurnalist pentru CNN, CBS, CNET, Fox şi Paul Allesn’s TechTV.
    Gallo a ocupat poziţia de vicepreşedinte pentru Ketchum, una dintre cele mai cunoscute firme de relaţii publice la nivel global, înainte de a-şi înfiinţa propria firmã de consi­liere în comunicare şi susţinere de prezentãri, Gallo Communications Group.
    Gallo locuieşte în San Francisco Bay cu soţia şi cele douã fiice.
    Puteţi afla mai multe despre el pe site-ul: www.carminegallo.com