Puterea eşecului

Colecție: Cărţi Cheie

Titlu original: The Power of Failure

Traducător: Sabrina Dorneanu

Copertă: Dan Stanciu

Anul apariției: 2003

Număr pagini: 144

Format: 13 x 20 cm, broşat

ISBN: 973-669-002-4

Puterea eşecului

Autor: Charles C. Manz

Cărţi Cheie
Stoc epuizat
13,49 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Desenat pe hîrtie, eşecul arată ca o groapă, dar dacă întoarceţi hîrtia, veţi vedea muntele succesului. E doar o problemă de perspectivă. Prin simple idei ca aceasta, autorul vă învaţă să redefiniţi eşecul, să-l priviţi ca pe un moment trecător al evoluţiei dvs.
    De cîte ori aţi încercat să clădiţi un vis şi, dacă n-aţi avut succes, v-aţi spus: "A doua oară nu mai risc"? Credeţi că a fost vorba de prudenţă? Aş, v-a fost frică de eşec.
    Hai, fiţi sinceri cu dvs. şi recunoaşteţi: de cîte ori aţi renunţat la visuri din cauza fricii de eşec? Pe atunci habar n-aveaţi de Puterea eşecului sau, mai bine spus, aţi crezut că eşecul are numai putere distructivă.


    Ei bine, Charles C. Manz are o veste bună pentru dvs.: V-AŢI ÎNŞELAT! Studiind eşecul pe toate părţile, a descoperit că este un veritabil combustibil pentru succes.
    Luîndu-l ca pe un obstacol temporar, veţi reuşi să vedeţi în eşec o ocazie sau o provocare şi veţi putea să-l fructificaţi.
    Chiar dacă aţi crede că e o nebunie şi tot merită să încercaţi.
    Doar ştiţi vorba aceea: tot răul e spre bine!

    Dr. Charles C. Manz este un practicant experimentat al artei de a transforma eşecurile în succese. El consideră că majoritatea reuşitelor de care s-a bucurat în viaţă se datorează puterii eşecului. Se consideră un om de succes, dar se grăbeşte să sublinieze faptul că a înregistrat mult mai multe "eşecuri" (care au dus la succese) decît reuşite în viaţă şi în carieră.
    Ţine conferinţe, este consultant şi este autorul unor cărţi devenite best-seller-uri, acestea avînd ca subiect afacerile. În prezent, este profesor la Isenberg School of Management de la University of Massachusetts, unde predă noţiuni de administraţie în afaceri. Deţine titlul de Charles şi Janet Nirenberg Professor.
    Lucrările lui Charles C. Manz au fost promovate la radio, televiziune, în The Wall Street Journal, Fortune, U.S. News & World Report, Success şi în multe alte publicaţii din Statele Unite. A primit o bursă renumită, Marvin Bower Fellowship, din partea Harvard Business School, care este "oferită pentru realizări excepţionale în cercetare şi pentru influenţe majore în domeniul învăţămîntului de afaceri".
    Este autorul sau coautorul a peste o sută de articole şi douăsprezece cărţi. Volumele sale au fost traduse în mai multe limbi şi promovate în cluburi de carte.
    Dr. Charles C. Manz a fost consultantul mai multor firme, printre care 3M, Ford, Motorola, Xerox, Mayo Clinic, Procter & Gamble, General Motors, American Express, Arthur Andersen, Allied Signal, Unisys, Josten\'s Learning, Banc One, American Hospital Association, American College of Physician Executives, al guvernului american şi al guvernului canadian.