Primele 90 de zile - Strategii de succes pentru noii conducători, la orice nivel

Colecție: Profit

Titlu original: THE FIRST 90 DAYS - Critical Success Strategies for New Leaders at All Levels

Traducător: Mihaela Stan

Copertă: Griffon and Swans Productions (www.griffon.ro)

Anul apariției: 2008

Număr pagini: 236

Format: 15×23,5 cm

ISBN: 978-973-669-455-4

Primele 90 de zile - Strategii de succes pentru noii conducători, la orice nivel

Autor: Michael Watkins

Profit
Stoc epuizat
32,75 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • În calitate de profesor de management la IMD Lausanne, Michael Watkins formează viitorii directori de companii, predându-le cursuri specifice de management organizaţional şi dezvoltare. De-a lungul timpului a oferit consultanţă unei arii extinse de categorii de lideri — de la cei din întreprinderi mici şi mijlocii până la cei care lucreazã în corporaţii multinaţionale.


    A fost profesor la Kennedy School of Government din cadrul Harvardului, iar din 1996 predã cursuri de leadership şi negociere la Harvard Business School.


    Este coautor a peste 10 cărţi despre leadership şi negociere în afaceri, printre care Shaping the Game: The New Leader\'s Guide to Effective Negociating. Pe lângă cărţile sale despre management şi leadership, Watkins a analizat şi a scris articole despre securitatea internaţională şi negociere în comerţul internaţional. 


    „Această carte este harta managerilor pe drumul pentru preluarea conducerii în primele 90 de zile la un nou loc de muncã.”
    Michael Watkins


    Specializat în formarea liderilor, Michael Watkins pleacă de la premisa că primele 90 de zile sunt esenţiale în trasarea direcţiei de acţiune a noului şef numit. Eşec sau avânt? Înfrângere sau succes? Totul depinde de cum vă concentraţi energia şi de cum vă trasaţi planul personal de dezvoltare în aceste prime  90 de zile. Printre elementele-cheie ale transformării perioadei de tranziţie într-un succes deplin se numără: cunoaşterea în detaliu a noii organizaţii sau a noului domeniu pe care îl coordonaţi; stabilirea unei relaţii oneste şi echilibrate atât cu superiorul ierarhic, cât şi cu subordonaţii direcţi; formarea coaliţiilor în interiorul şi mai ales în afara departamentului coordonat.


    Primele 90 de zile într-o nouă poziţie de conducere reprezintă intervalul optim pentru a analiza situaţia, a pune la punct o strategie de acţiune şi a evalua potenţialul colegilor şi al partenerilor dumneavoastrã. Acestea sunt zilele în care vă delimitaţi terenul, vă edificaţi asupra lacunelor de comunicare şi încercaţi să găsiţi soluţiile optime pentru reuşită.


    Un adevărat izvor de inspiraţie pentru depăşirea cu succes a unei perioade dificile şi esenţiale din cariera unui şef, cartea este extrem de apreciată în domeniu, mai ales pentru că propune căi logice de ocupare a unei poziţii, de asumare şi conştientizare a noului rol, de construire a unei strategii de lucru, de trasare a viitorului companiei, dar mai ales de asigurare a continuităţii.