Prea sexy, prea devreme
citește un fragment

Colecție: Familia la Curtea Veche

Titlu original: So Sexy so Soon: The New Sexualized Childhood and What Parents Can Do to Protect Their Kids

Traducător: Paul Mihalache

Copertă: Griffon and Swans, www.griffon.ro

Anul apariției: 2013

Număr pagini: 304

Format: 13 × 20 cm

ISBN: 978-606-588-576-9

Prea sexy, prea devreme

Cum să protejaţi copiii de emanciparea sexuală precoce

Autor: Dr. Diane E. Levin, Dr. Jean Kilbourne

Familia la Curtea Veche
În stoc
24,08 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Prea sexy, prea devreme este un ghid extrem de practic pentru părinţii care s-au săturat să mai asiste neputincioşi şi sunt îngrijoraţi văzând ceea ce copiii lor, sau prietenii copiilor lor, fac şi spun. Diane E. Levin şi Jean Kilbourne, experte recunoscute, au înţeles că a spune nu culturii comerciale – TV, filme, jucării, acces la internet şi jocuri video – nu este o opţiune realistă sau viabilă pentru majoritatea familiilor. Ele oferă părinţilor strategii esenţiale, adecvate vârstei copiilor, pentru a se împotrivi asaltului media.


    Prea sexy, prea devreme conţine sugestii inteligente şi mărturii grăitoare ale unor familii care se confruntă cu astfel de probleme şi le asigură părinţilor informaţiile necesare, îndemnându-i să fie încrezători şi să discute deschis şi prieteneşte problemele delicate, astfel încât copiii lor să nu se maturizeze într-un mod plin de riscuri.


     


    Chiloţi tanga, sutiene cu perniţe şi cos­tume de Halloween prea îndrăzneţe pentru fete şi fetiţe. Tricouri cu inscripţii deplasate pentru băieţei „Chick Magnet“. Conţinut sexy pe mai toate canalele de televiziune, în cărţi, filme şi jocuri video, chiar şi în desene animate. Tinere staruri, care poartă îmbrăcăminte provocatoare şi dansează lasciv, cântând melodii cu un vădit conţinut sexual sau violent. Aceste produse sunt promovate în mod agresiv, starurile devin modele de imitat pentru fiicele noastre, iar băieţii noştri văd în ele obiecte ale dorinţei lor.


    Corporaţiile profită de confuzia creată, iar copiii, care nu au maturitatea emoţională necesară pentru a înţelege ceea ce fac sau văd, sunt tot mai tulburaţi din punct de vedere psihic şi social. Părinţii, simpli spectatori, îşi privesc copiii şi se întreabă: Cum e posibil aşa ceva? Ce putem face?


     


    DIANE E. LEVIN, Ph.D., este profesor formator la Wheelock College în Boston, unde se ocupă, de peste douăzeci şi cinci de ani, de instruirea specia­liş­tilor în domeniul primei copilării. Expert recunoscut pe plan internaţional, acordă consiliere şi ajutor specialiştilor şi părinţilor pentru a putea gestiona efectele pe care le au violenţa, mass-media şi cultura comercială asupra copiilor. Levin este senior adviser în cadrul website-ului PBS destinat părinţilor de fete, cofondatoare a Campaign for a Commercial-Free Childhood şi autoare sau coautoare a şapte alte cărţi, printre care Remote Control Childhood? şi The War Play Dilemma. Este, de asemenea, un activ şi valoros conferenţiar şi coordonator la workshop-uri şi a fost invitată să-şi prezinte opiniile la nenumărate posturi de radio şi televiziune. Locuieşte în Cambridge, Massachusetts.


    JEAN KILBOURNE, Ed. D., este recunoscută pe plan internaţional pentru activitatea sa de pionierat în ceea ce priveşte criticarea reclamelor care promovează alcoolul şi tutunul şi încercarea de a schimba imaginea femeii în publicitate. New York Times Magazine o plasează printre primii trei în topul celor mai populari conferenţiari din campusurile studenţeşti. Printre nume­roa­sele sale filme premiate se numără seriile Killing Us Softly, Slim Hopes, Calling the Shots şi Spin the Bottle. Autoare a cărţii Can’t Buy My Love: How Advertising Changes the Way We Think and Feel, este invitată frecvent la emisiuni de radio şi de televiziune precum Today şi The Oprah Winfrey Show, a acordat interviuri unor publicaţii de prestigiu — Time, Newsweek, The New York Times şi i s-au decernat nenumărate premii pentru eforturile pe care le-a depus de-a lungul anilor pentru a descuraja consumul de alcool, droguri şi tutun în rândul tinerilor şi pentru a schimba imaginea femeii în publicitate. Deţine titlul onorific de Senior Schollar la Wellesley Centers for Women. Locuieşte în Newton, Massachusetts.