Parteneriatul în afaceri

Colecție: Profit

Titlu original: Partnering Intelligence. Creating Value for Your Business by Building Strong Alliances

Traducător: Sabina Dorneanu

Copertă: Dinu Dumbrăvician

Anul apariției: 2004

Număr pagini: 264

Format: 14 x 20 cm, broşat

ISBN: 973-669-024-5

Parteneriatul în afaceri

Autor: Stephen M. Dent

Profit
În stoc
18,30 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Cu toţii am fost implicaţi de-a lungul timpului în diverse parteneriate. Multe dintre ele ne-au lăsat un gust amar şi senzaţia că, deşi e greu, e mai bine să acţionezi de unul singur. Dintre toate strategiile de afaceri, nici una nu oferă recompense potenţiale mai mari decît parteneriatul, dar nici nu prezintă riscuri mai devastatoare. Autorul acestei cărţi, consultant pe probleme organizaţionale, specialist în dezvoltarea unor parteneriate interne şi strategice, vă ajută să descoperiţi parteneriatul, altfel spus, să treceţi de la EU la NOI. Veţi începe prin a identifica propriile dvs. abilităţi parteneriale şi apoi veţi învăţa să le corectaţi şi să le dezvoltaţi. Veţi descoperi astfel conceptul de inteligenţă partenerială pe care se bazează modelul parteneriatului total. Acest model este o abordare organizată, riguroasă, care echilibrează aspectele legate de responsabilităţi şi pe cele legate de relaţii dintr-un parteneriat. Odată ce înţelegeţi atributele şi componentele ce determină succesul unui parteneriat, veţi folosi acest model ca pe un plan. Astfel, nu veţi dezvolta doar propria dumneavoastră inteligenţă partenerială, ci şi pe aceea a partenerilor, sporindu-vă şansele de reuşită.Formula este simplă: totul începe cu dvs., cu o lectură atentă şi, ca în orice alt parteneriat, cu încredere. Ce spuneţi, bateţi palma?

    Stephen M. Dent, partener fondator al firmei de consultanţă The Partnership Continuum, Inc., cu sediul în Minneapolis, este consultant pe probleme organizaţionale, cîştigător a numeroase distincţii, specializat în dezvoltarea unor parteneriate interne şi strategice. A organizat seminarii, a ţinut discursuri şi are aproape douăzeci de ani de experienţă în lucrul cu clienţii, cum ar fi AT&T, Northwest Airlines, GE Capital Services, U.S. Postal Services şi USWEST Communications. A pregătit mii de manageri, directori şi consultanţi, instruindu-i în domeniul inteligenţei parteneriale.