Marea putere a micii afaceri

Colecție: Profit

Titlu original: Big Vision, Small Business: Four Keys to Success Without Growing Big

Traducător: Lucian Popescu

Copertă: Dinu Dumbrăvician

Anul apariției: 2006

Număr pagini: 280

Format: 14,5 x 20,5 cm

ISBN: 973-669-152-7

Marea putere a micii afaceri

Autor: Jamie S. Walters

Profit
În stoc
21,19 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Trãim într-o culturã în care succesul este obligatoriu. Ne-am obişnuit sã privim cu infinitã admiraţie multinaţionalele, concernurile cu mii de angajaţi şi cu bugete mai mari decåt cele ale unei ţãri mici. Totuşi, în SUA, 80% dintre firme sunt mici, adicã au mai puţin de cinci angajaţi. Proprietarii lor sunt oameni cu viziune, sunt flexibili si creativi, iar creşterea afacerii lor este mai degrabã calitativã decåt cantitativã. Cum fac? Ce-i inspirã? Ce-i motiveazã? Iatã doar unele dintre întrebãrile la care autoarea a rãspuns în aceastã carte un omagiu adus atåt micilor întreprinderi, cåt şi celor care le-au infiinţat şi le conduc. Cartea are menirea sã valideze, sã provoace şi sã extindã cunoştinţele cititorului. Dezvãluie aspecte ale evoluţiei a peste şaptezeci de mici întreprinzãtori intervievaţi, oferind concepte şi informaţii care permit formarea unei imagini panoramice a micii întreprinderi. Dacã pånã azi nu aţi avut încã îndrãzneala de a porni pe cont propriu, gãsiţi aici toate argumentele sã o faceţi acum.