Managementul tranziţiei

Colecție: Cărţi Cheie

Titlu original: Managing Transitions

Traducător: Sabina Dorneanu

Copertă: Dan Perjovschi, Dan Stanciu

Anul apariției: 2004

Număr pagini: 208

Format: 13 x 20 cm, broşat

ISBN: 973-669-053-9

Managementul tranziţiei

Autor: William Bridges

Cărţi Cheie
În stoc
15,41 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Zilnic, ziarele anunţă restructurări ale unor companii. Zilnic, mii de vieţi sînt afectate de aceste schimbări. Însă cei mai mulţi manageri şi angajaţi nu dispun de experienţa necesară pentru a parcurge în mod eficient aceste perioade de tranziţie. În Managementul tranziţiei, William Bridges oferă o imagine clară a efectului pe care îl au schimbările asupra oamenilor şi a impactului pe care îl pot avea nişte angajaţi aflaţi în tranziţie asupra unei organizaţii, indicînd şi metode pentru atenuarea suferinţei şi a perturbărilor provocate de schimbări.
    Adresîndu-se managerilor şi angajaţilor din firmele în care schimbările sînt necesare pentru revitalizarea şi cresterea performanţelor, Managementul tranziţiei subliniază faptul că oamenii sînt cei care trebuie să implementeze schimbarea. Cartea nu vorbeşte numai despre ceea ce trebuie făcut, ci şi despre cum trebuie făcut, dînd managerilor sfaturi practice pentru a-şi aduce angajaţii \"pe linia de plutire\". Înarmaţi cu aceste noi cunoştinţe, managerii vor privi cu alţi ochi viitoarele schimbări şi - în loc să se simtă anxioşi şi disperaţi - vor putea, mai degrabă, să caute oportunităţile.
    Toată lumea vorbeşte despre \"administrarea schimbărilor\" şi despre \"rezistenţa la schimbare\", însă Bridges este primul care vorbeşte despre ceea ce se întîmplă în minţile oamenilor aflaţi în situaţia de a face funcţionale aceste schimbări. El este primul care abordează impactul emoţional pe care îl au schimbările, oferind reperele necesare pentru a evita ruinarea unei întregi organizaţii.

    WILLIAM BRIDGES este o autoritate în domeniul administrării schimbărilor într-o organizaţie. A studiat la universităţile Harvard, Columbia şi Brown, obţinînd în 1963 un doctorat în Civilizaţie americană. Fiind iniţial profesor de literatură, a făcut el însuşi o schimbare în carieră, devenind consilier şi consultant, pentru ca în 1981 să pună bazele companiei William Bridges & Associates, ce oferă asistenţă instituţiilor şi persoanelor fizice, ajutîndu-le să parcurgă mai uşor perioadele de tranziţie.
    Programele de training, discursurile şi programele de consultanţă ale lui William Bridges au avut un uriaş succes pe Coasta de Vest a Statelor Unite, fiind utilizate de sute de organizaţii, printre care: Pacific Bell, Baxter Healthcare, Intel, Apple Computer, Kaiser Permanente, Procter & Gamble, Hewlett-Packard, U.S. Forest Service, Chevron Corporation, Kal Kan Foods şi McDonnell Douglas Astronautics.
    Wall Street Journal l-a cotat printre primii zece consultanţi independenţi pe probleme de dezvoltare managerială din Statele Unite.