Ideile nu costă (ediţia Capital)

Colecție: Capital

Titlu original: Ideas are free. How the Idea Revolution is Liberating People and Transforming Organizations

Traducător: Ştefania Dragoman

Copertă: Griffon and Swans (www.griffon.ro)

Anul apariției: 2010

Număr pagini: 224

Format: 13 × 20 cm

ISBN: 978-606-588-050-4

Ideile nu costă (ediţia Capital)

Autor: Alan G. Robinson, Dean M. Schroeder

Stoc epuizat
11,46 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • O companie care afirmă că ia în serios ideile noi e o firmă care trebuie să ţină seama de gândirea angajaţilor. Reciproc, dacă văd că sunt luaţi în considerare, şi aceştia vor ţine cont de problemele firmei. De ce e important ca angajaţilor să le pese de ceea ce nu merge la locul lor de muncă? Pentru că, de cele mai multe ori, tocmai ei pot găsi cel mai uşor soluţiile.


    Cartea de față prezintă un model de program corporatist, structurat pe etape – de la inspirarea până la implementarea ideilor. Metodele autorului descriu felul în care se poate crea un mediu de lucru care să stimuleze generarea de idei noi, să faciliteze drumul acestora spre nivelurile ierarhice superioare şi să concretizeze aplicarea lor în munca de zi cu zi. Teoriile autorilor se fundamentează pe cercetarea a 300 de organizaţii din 17 ţări.


    Volumul Ideile nu costă conţine observaţii remarcabile, precum: „ideile se înăbuşă în faşă, dacă promotorul lor se gândeşte mai mult la recompense decât la aplicarea ideii în sine” sau „ideile mărunte sunt mai valoroase decât ideile măreţe, pentru că cele mici sunt destinate îmbunătăţirii continue a unui lucru care deja funcţionează, spre deosebire de cele care vor să revoluţioneze munca şi care sunt mai greu aplicabile”.


     


    Dr. Alan G. Robinson a consiliat mai mult de o sută de companii din douăsprezece ţări, în ceea ce priveşte îmbunătăţirea performanţei lor creative. Este, de asemenea, profesor şi autor premiat. Cartea sa, Corporate Creativity: How Innovation and Improvement Actually Happen (scrisă împreună cu Sam Stern), a fost tradusă în treisprezece limbi şi a fost declarată „cartea anului“ de  către Academy of Human Resources Management.  Dr. Robinson predă în prezent la Isenberg School of Management, University of Massachusetts. A obţinut doctoratul în matematică aplicată la Johns Hopkins University şi are studii de master în matematică la University of Cambridge, Marea Britanie. Dr. Dean M. Schroeder este un lider experimentat al transformărilor organizaţionale strategice şi doctor în management strategic la Carlson School, University of Minnesota. A pus bazele a două companii, a coordonat revirimentul altor două firme şi a activat în calitate de consultant pentru multe echipe din America de Nord, Europa şi Asia, care au iniţiat schimbări organizaţionale. Dr. Schroeder a activat timp de cinci ani în comitetul de examinare al Malcom Baldrige National Quality Awards şi face parte din comitetul director al American Creativity Association. În prezent, este decan asociat şi director al programelor de management la Valparaiso University.