Excelenţa în afaceri (ediţia Capital)

Colecție: Capital

Titlu original: Good to Great: Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't

Traducător: Eugen Damian

Copertă: Griffon and Swans (www.griffon.ro)

Anul apariției: 2010

Număr pagini: 376

Format: 13 × 20 cm

ISBN: 978-973-669-907-8

Excelenţa în afaceri (ediţia Capital)

Autor: Jim Collins

Stoc epuizat
11,46 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Peter Drucker: „Această carte, bine scrisă şi bazată pe o cercetare atentă, dovedeşte neteinicia celor mai multe false terorii din managementul actual, de la cultul supraomului aflat în poziţia de CEO până la cultul faţă de IT şi mania fuziunilor şi achiziţiilor. Mediocritatea nu poate deveni competenţă se poate transforma în excelenţă.“



    Bazată pe un proiect de cercetare extins pe durata a 5 ani, cartea a fost rezultatul eforturilor de analiză a peste 1.400 de companii incluse în Fortune 500, dintre care în final numai 11 au îndeplinit criteriile de excelenţă în afaceri.



    În anul publicării sale Excelenţa în afaceri afost desemnată de Business Week printre primele 10 cărţi de afaceri din SUA, apoi s-a menţinut ani de zile în topul New York Times al celor mai bine vândute cărţi de non-ficţiune. Editura Harper-Collins, care a publicat ediţia americană a cărţii, o nominalizează şi astăzi printre lucrările sale economice cu un imens succes. Iar USA Today o includea în 2005 printre titlurile care înregistraseră cele mai mari vânzări. În 2006, Wall Street Journal a cotat cartea de faţă printre primele 10 din domeniu. În fine, la data publicării prezentei ediţii în limba română, lucrarea se află printre primele 10 cărţi de afaceri şi incestiţii comercializate prin Internet.



     



    JIM COLLINS este consultant în afaceri şi mentor pentru lideri din toate sectoarele corporatiste şi sociale; susţine conferinţe pe tema sustenabilităţii şi creşterii companiilor. Între 1988 şi 1995 a fost membru al Stanford University Graduate School of Business, unde a primit Premiul pentru Profesorat Remarcabil în 1992. Continuă să predea ca profesor invitat la University of Virginia.



    La începuturile carierei sale a lucrat pentru companii precum McKinsey & Company sau Hewlett-Packard. În prezent îşi petrece majoritatea timpului în laboratorul său de management din Boulder, Colorado, unde desfăşoară studii şi cercetări cu lideri din întreaga lume. A fost consultant sau mentor pentru mai bine de 100 de organizaţii din America de Nord, Europa, Australia şi America de Sud, între care: Hewlett-Packard, Johnson & Johnson, Microsoft, Cargill, Merrill Lynch, Rockwell, Dun & Bradstreet, Fannie Mae, Sun International etc.



    Lucrările sale au fost comentate şi apreciate în numeroase publicaţii, printre care: Inc., The Economist, Fortune, Harvard Business Review, Across the Board, International Business etc. A apărut, de asemenea, în programul de televiziune The Creative Spirit, difuzat de PBS.



    De acelaşi autor: Built to Last (coautor, 1994), Beyond Entrepreneurship: Turning Your Business into an Enduring Great Company (coautor, 1995), Good to Great and the Social Sectors (2005), How the Mighty Fall: And Why Some Companies Never Give in (2009). Publică articole în Harvard Business Review, Business Week, Fortune.



    Excelenţa în afaceri s-a aflat în fruntea bestsellerurilor de pe listele furnizate de reviste precum New York Times, Wall Street şi Business Week, fiind vândută în peste 3 milioane de exemplare şi tradusă în peste 35 de limbi.