Eticheta în afaceri pentru secolul XXI

Colecție: Cărţi Cheie

Titlu original: Business Etiquette for the 21st Centry

Traducător: Ruxandra Apetrei

Copertă: Griffon and Swans (www.griffon.ro)

Anul apariției: 2011

Număr pagini: 296

Format: 13 × 20 cm

ISBN: 978-606-588-173-0

Eticheta în afaceri pentru secolul XXI

Ce se cuvine (sau nu) să faceţi

Autor: Lynne Brennan

Cărţi Cheie
În stoc
26,97 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • CE SE CUVINE (SAU NU) SĂ FACEŢI

    Aveţi un job care, prin natura lui, vă determină să întâlniţi mereu oameni necunoscuţi? Vă doriţi să afişaţi întotdeauna încredere, să convingeţi şi să faceţi cea mai bună impresie?

    Dacă trebuie să vă reprezentaţi compania la diferite evenimente sociale, să mergeţi la întâlniri cu clienţii sau cu persoanele publice ori să participaţi la reuniuni ample sau mese de afaceri, trebuie să arătaţi, să comunicaţi şi să vă comportaţi impecabil. Însă dacă manifestaţi ignoranţă sau aveţi o conduită nepotrivită, vă veţi periclita şansele de reuşită.

    Cartea de faţă include nenumărate sfaturi realiste şi tehnici testate, cu ajutorul cărora veţi obţine beneficii multiple.

    Veţi afla: cum să vorbiţi persuasiv faţă în faţă şi să comunicaţi clar prin telefon şi e-mail • cum să vă îmbrăcaţi adecvat • cum să organizaţi şi să mediaţi întâlniri de afaceri eficiente • cum să vă înţelegeţi cu oamenii dificili şi să rezolvaţi reclamaţiile • cum să vă şlefuiţi deprinderile necesare pentru conferinţe, târguri şi alte evenimente • cum să vă comportaţi la masă • cum să evitaţi tabuurile sociale • cum să respectaţi obiceiurile oamenilor de afaceri străini • cum să vă adresaţi persoanelor importante • cum să depăşiţi situaţiile neprevăzute şi… multe altele.







    Lynne Brennan conduce o companie de succes, numită Business Etiquette International, cu sediul în Surrey, Marea Britanie. Instituţia oferă programe de dezvoltare personală şi de instruire în eticheta pentru afaceri. Profesia ei presupune consilierea directorilor executivi pe această temă, iar printre clienţi se numără McDonald’s.

    Vreme de peste zece ani, Lynne Brennan a susţinut seminare şi sesiuni de consultanţă, atât private, cât şi de grup, ajutând mulţi oameni să-şi corecteze comportamentul şi să-şi maximizeze rezultatele profesionale.

    Lynne Brennan impresionează prin atitudinea, profesionalismul şi abilitatea cu totul remarcabilă de a interacţiona cu oamenii de afaceri de la orice nivel, atât din Marea Britanie, cât şi din alte ţări.