Branding

Colecție: Capital

Titlu original: How to Build the Most Valuable Asset of Any Business

Traducător: Cătălin-Alexandru Georgescu

Anul apariției: 2012

Număr pagini: 320

Format: 13 × 20 cm

ISBN: 978-606-588-290-4

Branding

Cum se construieşte bunul cel mai de preţ al unei companii (ediţia Capital)

Autor: Don Sexton

Stoc epuizat
14,35 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • DIN CARTEA BRANDING VEI ÎNVĂŢA CUM:

    • SĂ CONSTRUIEŞTI ŞI SĂ PROMOVEZI UN BRAND PUTERNIC

    • SĂ-ŢI LANSEZI PROPRIUL BRAND ANTREPRENORIAL

    • SĂ IDENTIFICI DIFERENŢELE DINTRE BRANDINGUL PRODUSELOR ŞI cel AL SERVICIILOR

    • SĂ DEZVOLŢI UN BRAND PENTRU INVESTIŢIILE IMOBILIARE

    • SĂ DEZVOLŢI O POZIŢIONARE ŞI O STRATEGIE BUNĂ DE BRANDING

    • SĂ ALEGI UN NUME SAU UN LOGO POTRIVIT PENTRU BRANDUL TĂU

    • SĂ REVITALIZEZI UN BRAND

    • SĂ UTILIZEZI BRANDINGUL DE GHERILĂ PENTRU AFACERILE MICI

    • SĂ-ŢI CONSTRUIEŞTI UN BRAND PERSONAL, PENTRU A EVOLUA ÎN CARIERĂ

    • SĂ UTILIZEZI BRANDUL PENTRU A CREŞTE VALOAREA AFACERII TALE


     


    Don Sexton este profesor de management al afacerilor la Universitatea Columbia şi preşedintele Arrow Group, Ltd. A primit Premiul Columbia Business School’s Distinguished Teaching şi a lucrat cu numeroase companii de renume. Articolele sale despre branding şi marketing au apărut în reviste ca Harvard Business Review şi Journal of Marketing, fiind citat frecvent şi în publicaţii ca New York Times şi BusinessWeek. Este, de asemenea, autorul cărţii Trump University Marketing 101.


     


    Cărţile Şcolii de Business Donald Trump sunt abecedare practice şi simple despre elementele de bază ale afacerilor în stilul Trump — de succes. Fiecare carte este scrisă de un expert renumit în domeniu, cu un „Cuvânt înainte“ aparţinându-i lui Donald Trump. Ideile-cheie sunt, de fiecare dată, ilustrate prin exemple din viaţa reală, oferite fie de Trump, fie de alţi directori executivi din organizaţia sa. Perfecte pentru oricine vrea să-şi dezvolte afacerile, fără a avea masterate sau doctorate, aceste cărţi inteligente oferă sfaturi din lumea reală a afacerilor, bazate pe singurul lucru pe care cititorii nu-l pot obţine în nicio şcoală de afaceri — experienţa.