Avem vești excelente pentru cei care se află în aceste zile la Madrid.

Domnişoara Poimâine şi joaca de-a Timpul și Adina Rosetti vă invită la ceai sâmbătă, 26 mai 2018, la 19.30 în cadrul Târgului de Carte de la Madrid, pavilionul de literatură pentru copii.

Copiii care vor neapărat să afle „de ce azi e azi şi cum se transformă în mâine“, dacă „a trecut ieri sau urmează să vină“ sau „ce-i aia poimâine şi de ce nu vine mai repede“ pot face cunoştinţă cu personajele cărţii Domnişoara Poimâine şi joaca de-a Timpul de Adina Rosetti, cu ilustraţii de Cristiana Radu. Cartea îşi doreşte să răspundă, într-o manieră ludică şi creativă, întrebărilor pe care le pun cei mici despre timp. Domnul Azi, bătrâna doamnă Ieri, domnişoara Poimâine, vrăjitoarea Niciodată şi spiriduşul Vreodată îşi dau întâlnire într-o poveste amuzantă, în care timpul începe să curgă mai repede ca de obicei, aşa cum fantazează toţi copiii când sunt mici şi nerăbdători să crească mai repede.

Născută primăvara, în oraşul cu salcâmi, Adina Rosetti a umplut în copilărie caiete cu compuneri despre extratereştri, a aterizat din greşeală la o facultate economică şi a devenit apoi scriitoare şi jurnalistă. A scris articole, reportaje şi poveşti pentru Dilema Veche, Time Out, Elle, Esquire, BeWhere, Formula As, Unica şi alte publicaţii. Este autoarea romanului Deadline (2010, 2011) publicat la Curtea Veche Publishing şi apărut în Franţa la editura Mercure de France (2013). În timpul liber inventează poveşti pentru cei doi copii ai ei, Clara şi Anton, şi stă cu nasul în cărţi.

Ca toţi copiii, Cristiana Radu s-a jucat de când se ştie cu creionul, hârtia şi poveştile. Spre deosebire de majoritatea adulţilor, ea încă nu s-a oprit. A absolvit secţia de pictură şi apoi un master în arte vizuale, în 2006, la Universitatea Naţională de Artă Bucureşti. În prezent explorează cărările artei vizuale contemporane cu aceeaşi plăcere cu care trasează în continuare pe hârtie personaje şi poveşti, decorează camere pentru copii sau ţine ateliere de desen pentru mari şi mici. Cartea pentru copii nu este, în viziunea sa, un „domeniu minor al pieţei de carte“ ci un instrument de formare. Cele peste zece cărţi publicate până acum ca ilustrator sunt o modestă contribuţie la a hrăni cu modele consistente imaginarul copiilor de azi.