Marți, 5 martie, ora 19.00, la Capital Plaza Hotel (Bd. Iancu de Hunedoara nr. 54), Iren Arsene, Managing Partner Curtea Veche Publishing, va participa la un nou eveniment dedicat promovării afacerilor, brandingului personal și femeilor- lider, organizat la inițiativa Femei în Afaceri. Evenimentul face parte din proiectul “Meet the WOMAN!” și va avea ca tematică “Farmecul unei afaceri dedicate cărților”.

Proiectul “Meet the WOMAN!”, care ne-a obișnuit deja cu întâlniri bilunare de business networking, se adresează femeilor care sunt la începutul vieții profesionale, antreprenoarelor sau celor care sunt specialiste într-un domeniu de activitate.

IREN ARSENE

Este unul dintre oamenii care au avut priceperea și determinarea de a transforma o pasiune într-o afacere de succes. Dragostea pentru cărți și dorința de a acoperi nevoi ale unei societăți în tranziție au făcut-o să pună, în 1998, bazele editurii care astăzi este unul dintre principalii jucători de pe piața de carte din România. Prin Curtea Veche Publishing, Iren Arsene a adus literatura motivațională și cărțile de dezvoltare personală și profesională pe piața de carte din România și a înregistrat nenumărate premiere. Cu trei ani în urmă, a propus Casei Regale a României să publice o carte de bucate ce deschidea publicului o fereastră către viața regală – un proiect editorial de succes ce s-a transformat într-o colecție cu volume dedicate Familiei Regale și o colaborare ce i-a adus Medalia Regele Mihai I pentru Loialitate în 2012. În continuare, proiectele sale sunt ambițioase și deschid noi direcții, cum ar fi crearea unor voci românești importante pe piața cărților nonfiction sau dezvoltarea unui program de lectură la nivel național care să pregătească viitoarele generații de cititori.

 

ACCESUL LA ÎNTÂLNIRI

COSTUL unei întâlniri este de 80 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

Accesul la eveniment se face doar după confirmarea înscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate.

Rezervari la: inscrieri@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obțin la: 0724 345 739.

BENEFICIILE PARTICIPĂRII LA EVENIMENT

•Promovarea afacerii sau a domeniului în care activați

•Acces la informații de business

•Contacte, parteneriate de afaceri și viitoare contracte

•Tombolă cu premii oferite de parteneri

ACCESUL LA  EVENIMENT IMPLICĂ:
• Plata taxei de participare la eveniment
• Atitudine profesionistă
• Cărți de vizită
• Respectarea orei de începere a evenimentului

 

DESFĂȘURĂTORUL EVENIMENTULUI
18:30 – Înregistrarea participantelor & coffee

19:00 – Începutul evenimentului

19:15 – Prezentarea fiecărei participante și a businessului/jobului pe care îl are

20:00 – Oportunități de afaceri

20:15 – Susținerea temei de catre speakerul evenimentului

20:30 – Q&A

20:45 – Tombola

20:50 – Business Networking