Baietii de la Google. Cum gândesc Larry Page şi Sergey Brin

Colecție: Capital

Titlu original: Inside Larry and Sergey's Brain

Traducător: Marius Chitoşcă, Vlad-Octavian Palcu

Anul apariției: 2012

Număr pagini: 192

Format: 13 × 20 cm

ISBN: 978-606-588-354-3

Baietii de la Google. Cum gândesc Larry Page şi Sergey Brin

Autor: Richard L.Brandt

În stoc
14,35 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Cartea de faţă vă dezvăluie viaţa celor doi fondatori ai corporaţiei Google – parcursul lor din copilărie până în prezent, dar şi parcursul afacerii pe care au înfiinţat-o. Din multe interviuri, susţinute cu foşti şi actuali angajaţi, parteneri de afaceri şi concurenţi de acelaşi nivel, se desprinde o concluzie clară: direcţia spre care se îndreaptă Google e strâns legată de convingerile şi ambiţiile pe care le au Larry Page şi Sergey Brin.

    Doi oameni nesociabili şi timizi. Doi tineri fără experienţă în afaceri. Şi fără abilitatea de a-şi face relaţii politice. Dar cu principii profund morale, inoculate în familie. Idealişti nonconformişti, dornici să contribuie la evoluţia umanităţii. Având o educaţie extrem de serioasă, ghidată în mod constant spre performanţă. Iar dintr-o asemenea combinaţie de trăsături, am văzut toţi ce a rezultat.


     


    Ce înseamnă Google?



    • Un arbitru echitabil al spaţiului cibernetic

    • Algoritmul care organizează haosul

    • viziune corporatistă neconvenţională

    • Publicitate accesibilă, eficientă şi adaptată destinatarului

    • Cel care cunoaşte adevăratele domenii de interes ale oamenilor

    • Arhetipul bibliotecarului în era digitală

    • Norul în care se stochează bazele de date ale lumii

    • Un ajutor umanitar pentru ţările sărace

    • Aplicaţii pentru e-mail, telefonie mobilă, navigare online, reţele de socializare, editare foto etc.


    Richard L. Brandt este un jurnalist cu peste două decenii de experienta în literatura ştiintifică, tehnică şi de afaceri. Este autorul mai multor cărţi, referitoare la viaţa unor personalităţi din lumea finanţelor şi din IT.

    Are o diplomă în microbiologie, obţinută la Universitatea California din Santa Barbara. A studiat matematica la Colegiul Harvey Mudd şi ingineria la Universitatea Delaware.

    Înainte de a începe să lucreze ca jurnalist, a fost tehnician în industria chimică, lucrând la Dupont Co. vreme de doi ani.

    În 1981, a primit o bursă pentru jurnalism din partea Asocia­ţiei Americane pentru Progresul ştiinţei. Iar în 1991, a beneficiat de o altă bursă pentru jurnalism, de această dată din partea Institutului Tehnologic din Massachusetts.

    Cariera lui de jurnalist a început în 1981 la publicaţia BusinessWeek, unde a lucrat în calitate de corespondent până în 1995. Între 1995 şi 1999, a fost redactor executiv, apoi redactor-şef al revistei de tehnologie şi afaceri Upside din San Francisco, pentru care a lucrat ulterior doar ca editorialist. În perioada 1999–2001, a fost editor şi director pentru dezvoltarea afacerii la eFounders LLC.

    Pe parcursul ultimilor ani, Richard Brandt a fost frecvent invitat la diverse emisiuni de radio şi televiziune, difuzate pe plan local sau naţional în Statele Unite. De asemenea, a participat de multe ori ca vorbitor la conferinţele importante din domeniul IT.

    De-a lungul timpului, a fost distins cu mai multe premii pentru activitatea sa ca jurnalist.