Ascensiunea într-o organizaţie.  (ediţia Capital)

Colecție: Capital

Titlu original: Up the Organization: How to Stop the Corporation from Stifling People and Strangling Profits. Commemorative Edition

Traducător: Bogdan Georgescu

Copertă: Felix Grigore

Anul apariției: 2011

Număr pagini: 190

Format: 13 × 20 cm

ISBN: 978-606-588-105-1

Ascensiunea într-o organizaţie. (ediţia Capital)

Cum împiedici o companie să-şi sufoce angajaţii şi să-şi gâtuie profitul

Autor: Robert Townsend

În stoc
13,39 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Robert Townsend

    Ascensiunea într-o organizaţie

    Up the Organization


     


    „Townsend n-ar trebui doar citit; ar trebui memorat“ ne spune Tom Peters, celebrul guru în materie de management. Ei bine, acest lucru l-au constatat și zecile de generații care au citit cartea de față, încă de la prima sa ediție. În ciuda trecerii timpului, volumul continuă să se afle pe listele internaționale cu titluri bestseller, cea mai înaltă poziţie ocupată fiind aceea de nr. 1 în topul New York Times.


    Un loc pe drept meritat – fiindcă observațiile lui Townsend contestă tradiționalul și stârnesc revelații, în privința felului în care ar trebui conduse afacerile. De ce să irosim timp și bani pentru a selecta oameni noi, când angajații pe care-i avem sent subutilizaţi? Haideți să le aflăm întregul potențial! De ce să nu delegăm cu adevărat autoritatea, ci numai sarcini care nu ne plac? Un lider autentic își susține în mod real și rapid subalternii, luând în calcul și evoluția lor, nu doar îmbogățirea lui personală! Sau de ce să nu recompensăm performanța? Un angajat premiat devine mai fidel companiei. Și de ce să acceptăm compromisul? Aceasta nu e o soluție, fiindcă un precedent duce la altul, ca într-o buclă descendentă.


    Cuvinte adevărate – „chiar mai adevărate decât ar fi părut în urmă cu 40 de ani“, după cum remarcă însuși Warren Bennis.


    Robert C. Townsend (1920–1928) a avut, de-a lungul întregii sale vieţi, o remarcabilă contribuţie la schimbarea mentalităţii oamenilor de afaceri ai vremii sale. În 1942, a absolvit cursurile Universităţii Princeton. Ulterior, s-a înrolat ca ofiţer în Marina Militară a Statelor Unite. Şi-a început activitatea profesională ca bancher la American Express Co., pentru a ajunge, la apogeul carierei sale, director general şi preşedinte la Avis Rent-a-Car. Sub conducerea lui, Avis a înregistrat un punct de cotitură istoric, evoluţia fulminantă a firmei fiind stimulată de campania publicitară „We Try Harder“ („Ne străduim mai tare“). Townsend a deţinut apoi o funcţie executivă la 20th Century Fox, dar şi în alte câteva companii, printre care Dun and Bradstreet şi Radica Games.

    S-a bucurat de un renume pe deplin justificat, nu doar ca lider în afaceri, ci şi în calitate de orator care a susţinut discursuri inovatoare, dar şi de autor al câtorva memorabile cărţi de leadership. De asemenea, era frecvent invitat în emisiuni TV cu mare audienţă.