6 obiceiuri ale celor mai eficienţi manageri (ediţia Capital)

Colecție: Capital

Titlu original: 6 Habits of Highly Effective Bosses

Traducător: Mihai Fulger, Andra Şamata

Copertă: Felix Grigore

Anul apariției: 2011

Număr pagini: 208

Format: 13 × 20 cm

ISBN: 978-606-588-192-1

6 obiceiuri ale celor mai eficienţi manageri (ediţia Capital)

Autor: Stephen E. Kohn, Vincent D. O’Connell

Stoc epuizat
13,39 Lei

Comenzi telefonice:
021 222 25 36 / 0744 369 721
Interval orar: 9:00 - 17:00
  • Indiferent de profesia aleasă ori de domeniul în care activezi, să fii şef poate însemna cel mai bun sau cel mai rău lucru – atât pentru sine, cât şi pentru ceilalţi. Dar ce aptitudini sunt necesare, ca să ajungi tipul de şef pentru care toată lumea vrea să lucreze? Bazându-se pe cercetările întreprinse de-a lungul timpului şi pe experienţa dobândită, Kohn şi O’Connell demonstrează în această carte că există şase abilităţi indispensabile în relaţiile interumane, pe care un lider le poate deprinde. Aceste şase obiceiuri se referă la: dezvoltarea conştiinţei de sine (în sensul cunoaşterii propriei persoane), manifestarea empatiei faţă de cei din jur (implicarea în scopul rezolvării problemelor), aplicarea faimoasei „reguli de aur” (ce ţie nu-ţi place altuia nu face), menţinerea comportamentului între anumite limite (pentru a evita discriminările de orice natură), comunicarea abilă a criticilor (astfel încât efectul să fie unul constructiv) şi adaptarea la stilul personal al fiecărui angajat (în vederea consolidării bunelor relaţii).

    Aplicarea în practică a acestor abilităţi, spun autorii, va avea drept rezultat o mai mare eficienţă a echipei şi o colaborare de mai lungă durată – mai ales dacă ţinem seama de faptul că angajaţii nu-şi părăsesc slujbele, ci... managerii.





    Stephen E. Kohn este unul dintre cei mai respectaţi şi experimentaţi consultanţi din America, lucrând de peste 16 ani cu clienţi aflaţi în funcţii superioare de condu­cere. Fost vice­preşedinte executiv la Paul Sherman & Associates — unul dintre pionierii care au oferit coaching pentru directorii executivi şi consultanţă în domeniul ­performanţei —, Stephen Kohn deţine acum propria companie, Work & People Solutions, ­situată în White Plains, New York. Clienţii săi variază de la organizaţii globale (precum Ernst & Young, Dupont şi Roche) la mici agenţii de publicitate.

    Stephen Kohn este licenţiat în domeniul sănătăţii mentale, dedicându-şi cei 25 de ani de experienţă aplicării abilităţilor executive la locul de muncă. Este un expert în rezolvarea conflictelor şi în a aju­ta grupurile să găsească un numitor comun. De asemenea, este specia­lizat în asistarea managerilor de nivel superior pentru dezvoltarea comportamentelor şi abilităţilor interpersonale ce au ca rezultat avansarea în carieră şi împlinirea profesională. Domeniile pentru care el este extrem de apreciat sunt conducerea echipei şi managementul performanţei.

    Absolvent al universităţilor Cornell şi Adelphi, Stephen Kohn are experienţa, educaţia şi recomandările necesare pentru a ajuta liderii să îşi concretizeze potenţialul. În plus, el îi motivează să dezvolte metode de maximizare a eficienţei subordonaţilor lor. Este reco­mandat ca fiind un trainer ce „aduce inteligenţa emoţională la locul de muncă“. E coautorul cărţii The People Management Formula — Six Indispensable Human Relations Practices Used by Bosses Everyone Admires Most.

    Site-ul său se găseşte la adresa: www.workandpeople.com. Pentru a-l contacta direct, puteţi suna la (800) 943-7090 sau puteţi trimite un e-mail la: skohn@healthandeap.com.

    Vincent D. O’Connell este senior partner la Work & People Solutions, unde conduce departamentele de evaluare şi cercetare, dezvoltare a programelor, training şi comunicare. Are peste zece ani de experienţă în consultanţa în domeniul resurselor umane şi comunicarea corporatistă şi managerială. La începutul carierei a condus, în Connecticut, Programul de Asistenţă pentru Angajaţi, înainte de a începe o carieră de zece ani în diferite consilii de admi­nistraţie, derulând operaţiuni de marketing în spitale şi în alte instituţii de sănătate. Din 1996, devine consultant şi trainer pentru clienţi pro­venind din diverse domenii, de la clinici de sănătate şi instituţii ­farmaceutice până la firme de servicii profesionale. Pe lângă funcţia pe care o ocupă în prezent la Work & People Solutions, este şi consultant la Hay Group.

    Vincent O’Connell a urmat o serie de cursuri la Universitatea Brown şi deţine o diplomă în managementul resurselor umane, obţinută la Universitatea Cornell.

    A scris, împreună cu Stephen E. Kohn, The People Management Formula. De asemenea, a publicat un roman, Movement Off the Dime, şi lucrează acum la cea de-a doua carte a sa de ficţiune. În prezent, locuieşte în Silver Spring, Maryland.